Bukefalos 26 år!

Omslagspojke!!

Sassy

Trådstartare
Min pojke ska till Eivor Rasehorn för att fotas nästa vecka! :D De ringde idag, och undrade om vi kunde komma upp, så att han kan vara med på omslaget till "Våra Katter" :love:

Åh, jag också avis !! Skulle vilja ha en bild av henne på Yoga, men det blir när hon är kastrat och lite mer fluffig än nu :smirk:

R

Rallebralle

glöm nu inte att berätta om den där fiiiina avelshanen som du känner så väl....
marrakech heter han visst.... :angel: :angel: :angel:
är helt olik alla svenska abyssar men vackrare kille finns inte.... :love:

Sassy

Trådstartare
Korat :love: :love:
Tyvärr är det svårt att få med pälsfärgen på bild, den ser mer ut såhär ... Mycket silverglans ska det vara...

Liknande trådar

Övr. Katt Ramlade över detta: https://www.dn.se/sverige/katter-ska-registreras-med-ny-e-tjanst/ Kommer man alltså behöva registrera katterna på...
2
Svar
29
· Visningar
1 245
Skola & Jobb Jag ska sitta på en mini-bokmässa (ca 10 författare) i början på maj och försöka sälja min bok, samt träffa och prata med folk :) . Nu...
Svar
18
· Visningar
672
Övr. Katt Lite hastigt och lustigt blev jag kattvakt för en vecka (har aldrig varit det innan) och idag ska katterna ÄNTLIGEN åka hem efter att...
2
Svar
39
· Visningar
3 941
Katthälsa Vi har veterinär tid nästa vecka. Var lite fullbokat den här veckan. Lite bakgrund. Vi har en kastrerad hankatt på sex år hemma. Han...
Svar
15
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Unghundar med stort motionsbehov
  • Blåsljud valp

Hästrelaterat

Omröstningar

• Bästa läderbalsamet