Bukefalos 27 år!

Omslagspojke!!

Sassy

Trådstartare
Min pojke ska till Eivor Rasehorn för att fotas nästa vecka! :D De ringde idag, och undrade om vi kunde komma upp, så att han kan vara med på omslaget till "Våra Katter" :love:

Åh, jag också avis !! Skulle vilja ha en bild av henne på Yoga, men det blir när hon är kastrat och lite mer fluffig än nu :smirk:

R

Rallebralle

glöm nu inte att berätta om den där fiiiina avelshanen som du känner så väl....
marrakech heter han visst.... :angel: :angel: :angel:
är helt olik alla svenska abyssar men vackrare kille finns inte.... :love:

Sassy

Trådstartare
Korat :love: :love:
Tyvärr är det svårt att få med pälsfärgen på bild, den ser mer ut såhär ... Mycket silverglans ska det vara...

Liknande trådar

Katthälsa Var in till veterinären med Göte igår och konstaterade artros, både åldersrelaterad i tassarna samt i en armbågsled troligen orsakad av...
Svar
2
· Visningar
340
Övr. Katt Det här med att leta ny katt, fy sjutton vad jobbigt det är. :( Jag har ju de senaste 17 åren inte tagit in en ny katt i mitt hushåll...
Svar
9
· Visningar
820
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Tanken har hela tiden varit att Kjellie och Miss Li ska få gå in och ut som de vill. Vi har köpt en kattlucka som borde komma idag och...
Svar
11
· Visningar
1 366
Senast: Luff
·
  • Artikel
Dagbok Så jäkla skönt med kort vecka. Och nästa vecka blir också kort. Idag fick vi påskfika på jobbet. Sen hade vi en jäkligt lugn dag idag...
Svar
6
· Visningar
526
Senast: SaraXX
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?