Omusklade hästar.

attempt

Trådstartare
Jag skrev en tråd för ett tag sen att jag ville se hästar med mycket muskler, men nu vill jag se motsatsen. - Hästar med lite muskler!

:p
 
Sv: Omusklade hästar.

Totte har inte mkt att skryta med direkt :p
Totte%20004.jpg


Det är precis när ha kommit hit för några veckor sedan o det börjar hända lite men vi har haft lite problem med tappskor men ngn gång kommer han bli riktigt fin....
 
Sv: Omusklade hästar.

Sibbe som jag och min pappa har fått den stora äran att ta hand om :)

Kom för inte så länge sedan och det kan bara bli bättre :smirk:

uppstlldliten.jpg
 
Sv: Omusklade hästar.

Här är min, omusklad efter 2 års konvalecens och hon gick på en foderstat med icke analyserat grovfoder:

JMMOCNLQIMRPH8.jpg


JMNQGPJOEOCPJ0.jpg


(Ber om ursäkt för manen:o )

Kan lägga ut ett par så ni ser hur hon ser ut idag när hon rids(förvisso mkt lätt motionsridning) och har analyserad foderstat:love:

JMNOMRPQLRNOE4.jpg

JNKOHRFPRMKNE.jpg
 
Sv: Omusklade hästar.

Här är min nån månad efter jag köpte henne, dålig i hull redan när jag fick henne och här är hon bättre så ja. Och har här inte blivit riden ordentligt på 1 ½ månad pga problem. Men som sagt fått mer hull nu men dock inte så mycket muskler då vi inte kommer igång :crazy:

1a2ddcb3.jpg
 
Sv: Omusklade hästar.

Robin när han kom till mig i mars -05. Det har hänt massor sen dess kan jag ju säga..

547595.jpg
 
Sv: Omusklade hästar.

Lite dålig bild kanske. Evelyn andra dagen hos mig.
skanna0010.jpg



3 månader senare, då hon äntligen gick att rida på alla fyra, fortfarande omusklad.
skanna0003.jpg
 
Sv: Omusklade hästar.

Min häst när hon var krasslig förra våren... Tappade gissningsvis 70 kg, mestadels muskler...

2224311.jpg


2224313.jpg
 
Sv: Omusklade hästar.

Men gud, din häst är jättelik min herre! :eek:
Dom står precis likadant och har smama uttryck, färgen stämmer nästan också precis. ;)
Ras? Stam?
 
Sv: Omusklade hästar.

haha vad kul, han är mktr finare nu än när bilden togs, nu har en en riktig hals, bättre rygg o börjar få en rumpa.
Han är ett hollänskt hlb med en krånglig stam.
Visa bild på din då :bump:
 
Sv: Omusklade hästar.

Hur gör man för att lägga in bilder? Har aldrig gjort det här förut! Är liksom nybörjare här!!!
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Omusklade hästar.

Det är jättelätt.
Bli medlem på en bildsida, tex. www.photobucket.com
Skapa ett almum och lägg in bilder där från ditt dokument på datorn.
Sen kompierar du länken til bilden och klistrar in här.
 
Sv: Omusklade hästar.

haha nejdå jag tar inte illa upp, har inget emot travare alls.
Ser lite likheter i ansikteuttrycket på dem :)
Såhär ser min ut för dagen.
totte022.jpg

totte021.jpg
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min ponny har nu stått i sjukhage i två månader och gått 20 minuters - promenader. Orsaken är inflammation i hovled och kotled...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Sirap
·
Hästvård Långt inlägg men vill gärna ha synpunkter och idéer då jag börjar tvivla på hur jag själv tänker! Jag har en 4årig häst som går med en...
Svar
3
· Visningar
813
Senast: Roheryn
·
Träning Hej! Min häst har gått lite till och från under våren och därav tappat mycket muskler + kondition. Men nu är det dags att börja bygga...
Svar
2
· Visningar
796
Senast: Lager
·
Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 281

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp