Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Omvänd passfråga

G

Gisburne

Fodervärden skaffade nytt pass på fullblodet, utan att det gamla skickades in. Det enda som är kvar att göra är att föra över alla vaccinationer till det nya passet, vilket jag förmodar att första bästa veterinär kan göra, men sen då - vad gör jag med det gamla passet? Ska det kastas, eller bör jag behålla det? Av vilken anledning i så fall?

Sv: Omvänd passfråga

Har samma problem som dig, men jag har valt att spara gamla passet än så länge. Ska bara komma till skott och be någon vet. föra över alla vacc.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5539 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
15
· Visningar
1 628
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 161
Samhälle Fast det är inte alltid bra nog att göra det man kan efter sina egna förutsättningar. Det är bra att inse att man kan göra mer och inte...
16 17 18
Svar
345
· Visningar
14 120
Kropp&Själ Pappa har ÄNTLIGEN gått med på att jag får lägga till mitt kinesiska efternamn efter mina namn jag redan har :bump: Jag har tjatat om...
2
Svar
27
· Visningar
1 636

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Färdig pajdeg, vart?
  • Tips på bil som….
  • Dejtingtråden 32

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat