Omvänd passfråga

G

Gisburne

Fodervärden skaffade nytt pass på fullblodet, utan att det gamla skickades in. Det enda som är kvar att göra är att föra över alla vaccinationer till det nya passet, vilket jag förmodar att första bästa veterinär kan göra, men sen då - vad gör jag med det gamla passet? Ska det kastas, eller bör jag behålla det? Av vilken anledning i så fall?
 
Sv: Omvänd passfråga

Har samma problem som dig, men jag har valt att spara gamla passet än så länge. Ska bara komma till skott och be någon vet. föra över alla vacc.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 952
Senast: tuaphua
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 070
Senast: Skjøldur
·
  • Artikel
Dagbok Jag tänkte jag kunde ha en egen tråd att uppdatera i istället för att drälla inlägg överallt i forumet och på dagbok. För att göra en...
2
Svar
30
· Visningar
1 468
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Valp 2024
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Stora shoppingtråden II
  • Löss
  • Världscupsfinalerna

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp