Bukefalos 28 år!

Omvandla filmfiler

Zuzzi

Trådstartare
Vill göra en ihopsatt film av mina filmfiler, avänder mig av Windows Movie Maker men måste ändra filerna för att det ska gå att använda detta program, har tidigare haft ett program på min gamla dator där man kunde konvertera om filerna, någon som vet något liknande program?

Det var gratis att ladda hem.
 
Sv: Omvandla filmfiler

Googla på filmkonverterare eller movie converter.

Handbrake
MPEG Streamclip

Tips på två program.

Annars kan man prova:
För att få en viss mediatyp att öppna ett visst program, så högerklickar man på mediafilen och väljer Visa info.
I rutan som kommer upp så finns ett val som heter "Öppna med".
Välj det program du vill öppna mediafilen med, genom att klicka på rullningslisten.
Vill du öppna alla filer av samma mediatyp med samma program, så klickar du även på "Ändra alla".

Klart.
 
Sv: Omvandla filmfiler

Titta där det fungerade direkt med MPEG Streamclip, tusen tack :bow: :bow:
 

Liknande trådar

IT & mobiler Ni som släktforskar. Vilket program använder ni och varför? Jag har fått inse att Holgerdata verkar vara nedlagt dvs det kommer inte gå...
Svar
2
· Visningar
481
Senast: Habina
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 694
Senast: MML
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 019
Senast: Amha
·
Hemmet Jag misstänker att min Google Nest wifi-router har problem. Wifit går av och på hela tiden random långa stunder. Än så länge verkar...
Svar
4
· Visningar
542

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp