On the Way Up

C

Carolrita

Nån som hört talas om denna hingst?
Berätta gärna lite vad ni vet om denna hingst.

Han har några avkommor vad man kunde se på STC.
Nån som har en avkomma efter honom kan väl kliva fram o berätta om krabaten?

Hans stam är väl "föråldrig"?? Han är efter Overcomber (aldrig hört talas om honom), morfadern Noble Victory.
 
Sv: On the Way Up

Min vän som dog förrförra vecka har 2 avkommor efter honom..sen finns det väl nån mer som är skaplig, Goop har väl en?

Noble Victory är en högst känd avelshingst men "gammal" förstås

On the Way Up är väl ingen höjdaravelshingst direkt men han var hållbar och gjorde många starter själv.
 
Sv: On the Way Up

Beklagar för din väns död :crazy:

Jaså? Var hingsten hållbar? Det är väl bra. Vet inte om Goop har en, men det är inte helt omöjligt om han har den.


Såg att hingsten har kutat in 2 millar, men sen sista starten gick han i p-lopp :crazy: Vad var det för fel då? Tycker att det är synd om grabben.
 
Sv: On the Way Up

jag vet en som är efter honom.. h*n har sprungit in knappt 60000 och är 7 år gammal så det kan väl kanske inte räknas som bra :p hans bästa avkomma har ju bara sprungit in 137000 så jag vet inte om det är så mycket att satsa på ;)
 
Sv: On the Way Up

Aha...Nä, jag undrade bara eftersom jag sett honom häruppe o vet vem hingstägaren är....Eftersom jag kommer ju därifrån,så :p
Så jag är lite nyfiken på denna hingst, o s v.
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
12 709
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 454
Senast: Migo
·
R
Hundavel & Ras Hej alla, förlåt för ännu en rastipstråd! Hoppas det finns någon där ute som orkar läsa :) Jag känner att det börjar bli dags för mig...
2
Svar
22
· Visningar
5 760
Senast: LaMagia
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag kan inte låta bli att fascineras över vilket perfekt recept mitt nuvarande jobb följer för att döda precis all jobbmotivation jag...
Svar
12
· Visningar
2 156

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra torrfoder
  • Valp 2024
  • Bra blötmat

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Dressyrsnack 17
  • Födda 2022

Omröstningar

Tillbaka
Upp