Onödiga funderingar

Mirre

Trådstartare
Tittar på första Frozenfilmen med dottern och funderar över en del ytterst viktiga frågor.

Borde inte Kristoff och Grandpabi (hur det nu stavas) veta vem Anna är eftersom hon varit hos trollen förut av samma anledning som när hon är där med Kristoff?

När Elsa slåss mot bröderna från Weseltown och hon trycker ut en av dem på balkongen med en isvägg, varför går han inte bara åt sidan då? Det finns ju plats att göra det.

När Anna ropar efter Kristoff i snöstormen, hur kan han höra det men inte Elsa? Borde inte hon höra henne också? Hon borde ju veta då att Anna lever när Hans försöker lura henne? 🤔
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 637
Kropp & Själ Är det någon här som har varit med om liknande eller har några tankar? Jag tror att jag börjar bli utbränd av "bara" vardagen. O_o Och...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
11 407
Senast: Habina
·
Hundhälsa Hej! Skriver här för att höra om någon varit med om något liknande. Brukar ju finnas klokt folk här inne som kanske har erfarenhet om...
Svar
13
· Visningar
4 366
Senast: Dopy
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 597
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp