Ont i fossingen

Ringde vårdcentralen beträffande mina vätskeblåsor på tårna, två blåsor har gått sönder, en blåsa finns kvar och just nu har jag också en stor blåsa mitt under foten, så jag knappt kan stödja på den. Jag ska få komma förbi o hämta lite material. Det verkar vara vad de är villiga att hjälpa till med.

Jag får hoppas att det är någon ordinarie på hemtjänsten som kommer i kväll eller i morgon som kanske kan hjälpa mig plåstra om. Jag har som sagt, lite långt ner till fötterna för såna gymnastiska övningar.
 
Senast ändrad:

104839433_10157772863602620_3184159046840082370_o.jpg


Jag blev mött I entrén. Hänvisad till datorskärm, vidare till väntrum. När sköterskan kom, tittade hon förstrött på foten, oj... och släpade in mig på ett rum. Efter emballering fick jag med mig en påse med extra emballage. Undgå att gå så mkt med foten. *ehrm...*
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
526
  • Artikel
Dagbok Jag har tydligt från första dagen jag fick hemvård att jag vill HELST inte ha besök efter halv elva för strumpor på morgnarna för mina...
Svar
0
· Visningar
994
Senast: IngelaH
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 605
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ skall till läkare nästa vecka (äntligen) men försöker hitta någon spännande diagnos själv under tiden ;) I våras någon gång började jag...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: vinkelina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp