Ont i ljumsken

MissFideli

Trådstartare
Gjorde illa ljumsken på ridningen idag, sträckte mig eller nått med nått muskelfäste. Vet inte så noga. Ont gör det i alla fall. Ska rida igen på tisdag, hur göra för att bli bra tills dess? Tips!?
 
Kan man göra det så nära vissa ädla delar?

Du får vara försiktig så att du inte kommer åt slemhinnorna för det kanske kan irritera dem men annars kan jag inte tänka mig att det är farligt eller så. Det gör iallafall inte ont att få arnikaliniment i sår för det har jag testat ;)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har lite problem när jag ska sova, med värk kring höften typ. Jag ligger på ena sidan och då gör det inte ont, kan kännas lite när...
2
Svar
33
· Visningar
1 953
Senast: Badger
·
Kropp & Själ För drygt en månad sedan så knäppte det till i axeln när jag skulle resa mig ur soffan (hade armen lite snett bakom mig och sköt ifrån...
Svar
4
· Visningar
425
Kropp & Själ I höstas låg jag till sängs några veckor efter benbrott. Jag började redan då få ont mellan skinkorna, ovanför anus, upp mot ryggen till...
Svar
16
· Visningar
4 934
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Bet mig själv i kinden väldigt rejält för några dagar sen. Det är väldigt svullet och gör rejält ont. Har svårt sova pga smärtan, för så...
2 3
Svar
56
· Visningar
3 682
Senast: VLMF
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Psykisk (o)hälsa
  • Flytta eller ej?
  • Vårföräldrar 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp