Ont i magen av att göra nummer 2?

Vanligast är förlossningskador ja, men den kan ställa till det för andra också, min sjukgymnast berättade om män med problem.
Borde de inte sett om den var helt trasig på MR?
Och jag känner liksom inte alls igen symptomen som en skada skulle ge. Jag har noll problem med att knipa, smärtan sitter inte så långt ner alls. Den sitter högre upp.
Går du till läkare får du nog svar, blodprov tas, undersökningar görs, diagnoser utesluts eller bekräftas. Det du behöver göra är att ringa vc typ i morgon och få en tid bokad och ta dig dit, istället för att sitta här och diskutera behandlingar du inte vill ta för diagnoser du ännu inte fått.

Jag vet några som faktiskt fått hjälp av vården för IBS så omöjligt är det inte, själv har jag inte kommit dithän ännu, men din smärta låter inte likt IBS i alla fall.
Svarar lite trevligare när jag inte är tvärstressad, sorry för den korta tonen innan.

Alltså, på mig fungerar inga mediciner i princip. Min lever bryter ner dem i rasande fart och om jag får någon som helst effekt så är det biverkningar som bara en innan i hela Sverige har haft. Samma med alkohol. Så att ta smärtstillande är liksom inget alternativ såvida inte läkarna är villiga att DNA-testa mig och se EXAKT vad det är som gör att jag metaboliserar så fort som jag gör, och därmed vilka mediciner som kan fungera. Men det är de inte villiga att göra. Och jag är trött på att bli experimenterad på. Det är inte värt det. Jag har ätit antidepp en gång, då i 6 månader. Det stängde av min sexlust. Den kom aldrig tillbaka. Nu har jag tack vare en läkare som skriver ut testosteron faktiskt liiite lust. Så någon sådan medicin är jag inte intresserad av.


Min polare som IBS har exakt samma symptom, med kräkningar och allt. Så nog passar det in iaf, men det är ju lite av en slaskdiagnos så det vore trevligt att få någon annan såklart.
 
Borde de inte sett om den var helt trasig på MR?
Och jag känner liksom inte alls igen symptomen som en skada skulle ge. Jag har noll problem med att knipa, smärtan sitter inte så långt ner alls. Den sitter högre upp.

Svarar lite trevligare när jag inte är tvärstressad, sorry för den korta tonen innan.

Alltså, på mig fungerar inga mediciner i princip. Min lever bryter ner dem i rasande fart och om jag får någon som helst effekt så är det biverkningar som bara en innan i hela Sverige har haft. Samma med alkohol. Så att ta smärtstillande är liksom inget alternativ såvida inte läkarna är villiga att DNA-testa mig och se EXAKT vad det är som gör att jag metaboliserar så fort som jag gör, och därmed vilka mediciner som kan fungera. Men det är de inte villiga att göra. Och jag är trött på att bli experimenterad på. Det är inte värt det. Jag har ätit antidepp en gång, då i 6 månader. Det stängde av min sexlust. Den kom aldrig tillbaka. Nu har jag tack vare en läkare som skriver ut testosteron faktiskt liiite lust. Så någon sådan medicin är jag inte intresserad av.


Min polare som IBS har exakt samma symptom, med kräkningar och allt. Så nog passar det in iaf, men det är ju lite av en slaskdiagnos så det vore trevligt att få någon annan såklart.
Jag har varken ont nedtill eller knipproblem. Däremot kan jag få smärta som du beskrev det.

Hoppas du hittar orsaken.
 

Liknande trådar

Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 202
Senast: Blyger
·
Skola & Jobb Hej Buke, Jag skriver under anonymt nick pga att det är personligt och allmänt jobbigt. Bakgrund: Jag jobbar som konsult sedan några år...
2
Svar
28
· Visningar
3 779
Senast: monster1
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 171
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 819
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp