Bukefalos 28 år!

Ont i svanskotan!

Krati

Trådstartare
Hej!
Jag har under dom senaste veckorna haft mer eller mindre ont i svanskotan hela tiden. Nu gör det dock ont även när jag går (speciellt om jag ridit innan). Är i vecka 22. Är det någon mer som haft så?
Är det "farligt" att fortsätta rida när man har ont i svanskotan (tänker om det är en form av foglossning) eller är det att det "bara" gör ont..?
För trogen hästtjej som man är så kan man ju stå ut med en hel del för att få rida... Men jag vill ju inte gärna gå av på mitten...
 
Det låter som foglossning. Min foglossning började i just svanskotan den här gången. Det kan hända att det blir värre om du kör på som vanligt.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 460
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 347
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Tänkte kolla om någon annan har samma problem och hur ni löst det i så fall. Har problem med min svanskota och har haft mer eller mindre...
2
Svar
25
· Visningar
2 030
Senast: super
·
Hästmänniskan Hej alla! Jag började rida någongång runt 2018 och red fram tills maj 2021. Var otroligt aktiv i stallet och gick flera hästkurser...
Svar
8
· Visningar
1 098
Senast: warg
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp