Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

ooo, ja tror ja e kär!

S

ScissorHands

låter inte så kul tycker jag, fast man kan ju få ut kul smeknamn av det förstås.

Kaktus_nr_9

Trådstartare
håller nog me om d. Dude e inte så vackert. fast jag borde nog försvara d lite; "min" häst heter nämligen Dude's Woopie... :smirk:

H

hotrodder

Finns många roliga/konstiga/fina namn, en favorit är väl Not as bad as dad e. Bad like i wanna be

Det är riktigt bra!

Malin

S

ScissorHands

Är Dude typ en uppfödning eller så eller är de efter någon hingst som heter Dude?

S

__sandra__

Vi har ju en del hingstar i Sverige med Dude i sig.. Tex Dudes Corner och Dudes Muddy Boots.. Dude är ett inte helt ovanligt namn bland Quarterhästar...

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6438 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundavel&Ras Nu när jag har varit helt hundlös sen början av sommaren så känner jag att det suger i tarmen efter en hund igen. Sambon är inte riktigt...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 860
Relationer Vet inte riktigt vad jag skulle döpa tråden till. Varning för låååååååångt inlägg. Vet inte riktigt var jag ska börja i hela historien...
2
Svar
23
· Visningar
2 581
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Knäfraktur, 7 veckor och ingen ordning på allting Mitt i det skulle jag börjat jobba och de nya releaserna för LesMills släpptes. Nu är...
Svar
2
· Visningar
618
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Min lilla tjej är brunstig och alla som kommer i närheten är potentiella kavaljeros, ston som valacker, stora som små. :love: Rida går...
Svar
0
· Visningar
208

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kastrering
  • Kattbilder #6

Hästrelaterat

• Veka kotor och x bent
  • Medryttartråden