ooo, ja tror ja e kär!

Kaktus_nr_9

Trådstartare
ja läste en annons i Hästfynd o d va en quarter som hette Dude's Hollywood Star. ja blev helt kär i namnet! :love:
 
låter inte så kul tycker jag, fast man kan ju få ut kul smeknamn av det förstås.
 
Tycker order 'Dude' är hemskt. det låter inte alls bra.
 
håller nog me om d. Dude e inte så vackert. fast jag borde nog försvara d lite; "min" häst heter nämligen Dude's Woopie... :smirk:
 
Finns många roliga/konstiga/fina namn, en favorit är väl Not as bad as dad e. Bad like i wanna be

Det är riktigt bra!

Malin
 
Är Dude typ en uppfödning eller så eller är de efter någon hingst som heter Dude?
 
Vi har ju en del hingstar i Sverige med Dude i sig.. Tex Dudes Corner och Dudes Muddy Boots.. Dude är ett inte helt ovanligt namn bland Quarterhästar...
 

Liknande trådar

Avel Har ett sto som betäcktes (fribetäckning) förra sommaren. Vi åkte från hingsten 1:e juli. Sen dess ingen brunst. Magen har växt men...
Svar
15
· Visningar
2 641
Senast: Karro-Lina
·
  • Artikel
Dagbok Pga diverse nitritspik, algproblem, snäckinvasion och plötslig enstaka fiskdöd efter att ha haft karen igång i ett och ett halvt år...
Svar
3
· Visningar
552
Senast: IngelaH
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 269
Hundavel & Ras Nu när jag har varit helt hundlös sen början av sommaren så känner jag att det suger i tarmen efter en hund igen. Sambon är inte riktigt...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
12 987
Senast: BobberiBoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Uppdateringstråd
  • Dressyrsnack 16
  • Hingstval 2024

Omröstningar

Tillbaka
Upp