Operation i samband med graviditet...

Status
Stängd för vidare inlägg.
M

_Marie_

Någon som vet hur man gör med planerade nödvändiga operationer i början på en graviditet?

Tar fostret skada av narkosen??

Hoppas att någon har en aning...
 
Sv: Operation i samband med graviditet...

Detta ska du absolut prata med din läkare om! Graviditetens första del är mycket känslig och du bör inte undanhålla information om att du är gravid för den läkare som planerat din operation.

//C
 
Sv: Operation i samband med graviditet...

Jo, har försökt att få tag på läkaren hela dagen i dag, men han har inte ringt upp ännu!

Kommer inte att klara 9 månader utan operation, och kan inte tänka mig att riskera missfall i fall jag blir opererad...
 
Sv: Operation i samband med graviditet...

när jag skulle genomgå min ryggoperation sa läkaren att jag INTE fick vara gravid för då gjorde dom inte operationen. Men jag vet inte om det berodde på själva ingreppet i rygg, revben mm eller om det var för narkosen. Kanske både och....
 
Sv: Operation i samband med graviditet...

Det blir ingen operation - det blir en bebbe istället :bump: :banana: :love: :D :eek:

Pratade med läkarteamet i går, och dom sa att riskerna med en op i samband med graviditet är stora, men att jag får välja själv. Jag valde bebbes säkerhet, och kommer att leva på soppa och skon-skon-skonkost i drygt 9 månader. Tufft kommer det att bli, men det är ju värt det!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag har fått en tid för att operera kompartment i vänster underben. Operationen sker under narkos. Kommer vara i vecka 19-20 vid...
Svar
14
· Visningar
1 671
Senast: Guldaskig
·
Övr. Barn Just nu arbetar jag 85% (utan att fylla upp med föräldrapenning), men skulle ju vid en ev ny graviditet egentligen vilja jöja min SGI...
2
Svar
25
· Visningar
1 332
Senast: Manji
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
660
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 349

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp