Bukefalos 28 år!

Original Cindy

Nä, vad underbar! :love:
Vilka vackra bruna ögon hon verkade ha, fast katter har ju en förmåga att skifta ögonfärg på bilder. ;)
 
Mjo, hennes ögon är mörkgråa/gula. Svårt att beskriva. Hon är helt himmelskt söt iaf :love:

Hon har sovit djuuuupt i tre timmar.
SÅ bedårande
:love:
 
Ja, hon är nästan för gullig. :D

Efter bara en natt (spenderad i sängen och under sängen och brevid datorn, som är favoritplatsen) i Daniels lägenhet har hon tuffat till sig ordentligt. :cool:
Allting är undersökt, allt som går att dribbla omkring på är omkringdribblat, där det går att ramla har hon ramlat osv osv osv... :)

När hon till sin stora förtjusning insåg att hon minsann kan hoppa ner från sängen utan problem, dröjde det inte länge förrän hon hoppade upp i sängen utan problem. Detta höll henne sysselsatt ett ganska bra tag. -upp, ner, upp, ner, upp, ner...-

Bästa leksaken är absolut den klassiska busmusen (vi snackar boxning, wrestling och rejält med overkilling) ;)
Stackars mus :crazy:

Och hon är 100% rumsren = lättad pojkvän
Till veckan ska vi ta oss till veterinären och vaccinera den lilla vilda. Det ska bli... spännande.

Jag är bara SÅ förälskad i den lilla lurven :love: :love: :love:
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 911
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Tycker många fina exempel kommer upp i diskussioner kring hästvälfärd. Tex på saker som bara "ingick" i ens hästhantering förr som man...
2
Svar
36
· Visningar
3 824
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
8 041
Senast: lundsbo
·
Hästmänniskan Hej! För två år sedan flyttade jag ifrån Stockholm till en mindre hästgård utanför uppsala för att uppfylla min dröm om att skaffa egen...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 464

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp