Orkan regntäcke?

O

_otursbarn_

hur är det i kvaliten? å hur bra håller det hästen torr??
för det är ju såååå snyggt! :love:
 
ingen som har haft sånt...eller känner nån med ett sånt täcke..??? :confused:
 
Har beställt ett, har fått hem det ska hämta det imorgon... ;) Kan Pm:a dej när jag har använt det lite, kan även ta lite bilder på det om du vill. :angel:
 
passformen, ja tyckte inte den va bra, stramar VÄLDDIGT runt bogarna på min ponny..
 
Ponnyn i mitt stall har ett sådant regntäcke. Det är visserligen bara använt ett par gånger än. I ihållande ösregn, och hon var helt torr, förutom att det runnit in lite framme vid halsen.

Lotta
 
Var står det att strl 135 är slut?
Enligt hemsidan verkar det ju vara fullt beställbart iom att det är lagervara? På Orkan Vinter däremot är den storleken inkommande.
 
när jag har loggat ut och loggar in senade å hämtar mina saker ja vill ha..:( men ja kan ju prova att beställa :D
 
Vissa täcken är slut, har precis beställt ett i 155 och det är "inkommande" ett populärt täcke :smirk:

Min kompis har ett, i början läckte det in jättemycket men tydligen så är det bara hennes som gjort det :confused:
Är litet i storlekarna!!!
Håller bra, slitstarkt.
 
Hur är det täcket jämfört med RS Regntäcket som fanns förut? Jag har ett sånt och det håller inte så bra emot regn en längre stund och det är dessutom rätt stort eller långt på "höjden" kanske jag ska säga. :crazy: Om ett täcke håller dåligt mot regn så kanske man kan impregnera det, men jag är rädd att man täpper till andasfunktionen då...
 

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Har en hopphäst som jag inte passar alls i hoppningen med. Hon blir osäker och jag med. Jag tycker bara det är otäckt.. så...
Svar
13
· Visningar
1 281
Utrustning Tjo, behöver någon att bolla lite täckestankar med! Köpte en till häst förra veckan (oops) som liksom min första vill ha kläder...
Svar
14
· Visningar
788
Senast: MiniLi
·
Foder & Strö Jag har förmånen att ha hösilage med riktigt bra protein, så i år behöver jag inte lägga en förmögenhet på proteinfoder. MJ/SmbRp-kvoten...
Svar
16
· Visningar
961
Senast: SiZo
·
Hästmänniskan Hur hanterar ni er irritation kopplat till hästen? Har haft min häst sedan februari i år och hon är så fruktansvärt pillig med mulen...
2
Svar
27
· Visningar
2 296
Senast: SkorpSmulan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp