Orkar inte

Finns det någon du kan prata med IRL nu? Eller ringa psykakuten/mobila teamet? :heart
Väntar på att en vän ska höra av sig så ska vi kanske hitta på något. Men det gör inte att meningslösheten försvinner och jag har börjat bli mer och mer lättirriterad på andra människor, vilket jag inte har varit innan.
Psykakuten kan tyvärr inte hjälpa mig på något sätt alls
 
Jag är alltid så trött. Jag kan ligga och känna att jag verkligen vill göra något men när jag väl tar mig upp för att börja så tar det tvärstopp för jag blir så trött att jag knappt kan stå och ångesten är värre än på länge
 
Hur kan saker som är så lätta vara så svåra? Jag kan stå och glo på kläderna på golvet men inte vara kapabel att plocka upp dem och hänga in dem i garderoben för det krävs för mycket koncentration. När det är som värst kan jag inte läsa, skriva, se på film, färglägga, lyssna på musik, ingenting. Jag ligger och klickar fram och tillbaka på telefonen utan att se eller förstå något
 
Ta på hundarna och gå en runda i skogen. Jag vill så jävla gärna men ångesten sätter stopp för allt
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Dethär kanske låter konstigt efter som att iprincip alla vet att jag har försökt att ta själv mord flera gånger. Men jag är SKIT RÄDD...
2 3
Svar
47
· Visningar
2 353
Senast: cirkus
·
  • Artikel
Dagbok Är det möjligt att ta sig ur en depression? Klart det är ... Men det känns rätt tröstlöst. Jag har varit inne i en rätt djup depression...
Svar
18
· Visningar
1 482
Senast: Blyger
·
L
  • Artikel
Dagbok Nu är jag in låst på bup igen. Och vi har en väldigt tydlig plan att få ordning på maten och sömnen igen och ha koll på vissa symtom så...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
5 980
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok I hela mitt liv har jag lidit av prestationsångest och en känsla av att aldrig prestera tillräckligt bra. Inte ens när jag innerst inne...
Svar
4
· Visningar
577
Senast: Cosinus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp