tack, ja det hoppas jag oxå, han är en av mina bästa vallhundar oxå, han kommer ju bli tokig om han inte får jobba ordentligt på minst 2 veckor! :crazy:
Men men, trodde nästan ormarna hade försvunnit nu, men icke... han blev biten rätt i nosen oxå. Typiskt den hunden. *suck*, men det får väl bli hjängympa som gäller nu i två veckor. hehe :)
 
Min blev biten i läppen när han var valp!! Oj oj oj vad han blev svullen. som en halv handboll i alla fall, sen "rann" det ner och hängde under hakan som en tennisboll ungefär. Det gjorde fruktansvärt ont vi fick sitta uppe med honom hela första natten. Han gnydde och kunde inte lägga sej ned för att vila ens. Cortison och penicillin vill jag minnas och sen utrustades vi med cortisontabletter utifall att oturen skulle vara framme igen. Han fick inga sviter. Var tillräckligt stor i kroppen för att klara av det och det gick inte på vare sej lever eller njurar. Jag vill att du kramar din vovve från oss, stackarn!!!! :crazy:
 
ja svullen kan jag verkligen hålla med om!!! Hela nosen.. ser ut som rudolf med röda mulen eller nåt. :) Jag har inte fått sova nånting inatt... han gnällde minsta lilla han råkade nudda nåt me nosen. Cortison och penicillin fick han oxå, hoppas han har lärt sej att han inte ska nosa på ormar nåt mer... *suck*. Ja jag ska krama stackaren. Han ligger vid mina fötter å tycker synd om sej själv nu. Hehe
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Bison
·
Hundhälsa Förlåt för en brutalt lång text Våra två tikar har precis löpt(dom är extremt synkade och löper typ exakt samtidigt). Sedan löpet har...
Svar
4
· Visningar
1 117
Hundhälsa Pärla sprang ut mitt framför mig när vi var ute och gick och jag hann inte stanna så jag råkade sparka henne rätt på rumpan så hon bröt...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 533
Senast: Lyan
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
21 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp