Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har fått veta att jag ska bli kallad till psykiatrin den här månaden och håller koll i brevlådan efter kallelsen. Den har än så länge inte dykt upp.

Det är störande med all denna väntan. Och jag är störd av mina tankar. Sedan igår har jag också haft en tydlig oroskänsla i kroppen.

Det sura är att den kallelse jag väntar på, bara är till ett bedömningssamtal. Terapi blir det inte tal om än på väldigt länge. Det stör mig att allt tar så lång tid. Och under tiden pågår det så kallade livet i en ganska medioker stil.
 

När du skriver oro så kommer jag att tänka på Binaural beats eller Holosync. Lyssnar du något på sånt nu?
 
När du skriver oro så kommer jag att tänka på Binaural beats eller Holosync. Lyssnar du något på sånt nu?
Nej. Jag har en Holosyncskiva som jag lyssnade mycket på för ett antal år sedan och som jag har en hel del att tacka. Den dagen jag började lyssna på den var slutet för min panikångest. Men den ligger oanvänd sedan många år nu. Jag kom heller aldrig vidare i nivåerna då jag aldrig kunde bedöma om jag var klar med första skivan.

Numera mediterar jag "manuellt". Jag brukar göra Kirtan Kriya. Jag gör den 12 minuter om dagen men borde göra 30.

Var den här oron kommer ifrån vet jag. Och jag känner att jag behöver prata med någon om det.
 
Aha! Jag hoppas verkligen att du ska få kompetent och värdefull hjälp inom kort! Även om jag ser det du skriver om att det förmodligen dröjer... Men mirakel ska ju kunna ske, sägs det?... Så jag hoppas på att ett bra mirakel kommer i din väg.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag har blivit väldigt bra på att vänta. Det känns som att jag har byggt mig ett eget väntrum som är väldigt trivsamt, och här sitter...
Svar
0
· Visningar
349
Senast: cassiopeja
·
  • Artikel
Dagbok Livet som 50+kvinna Jag ramlade av hästen i våras. Hade precis köpt ny säkerhetsväst. Gjorde förbannat ont och jag fick åka in till...
2 3
Svar
52
· Visningar
6 176
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 505
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Den bättre känslan inombords som jag började känna i början av mars har hållt i sig. Det känns som att det har ljusnat - både om dagarna...
Svar
1
· Visningar
891
Senast: _Taggis_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lösa hundar
  • Aktivering/leksaker
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp