Orolig för eventuell tvillingdräktighet och försent för ultraljud

Tro mig, jag är härdad😉

Hon va dräktig 🥰 Det kunde stämma med tidigare ägares uppgifter att hon bör föla kring midsommartid och där i närheten. Det var ett ganska så stort föl tyckte veterinären. Kan ju hoppas att där bara är en 🥰 För visst är det väl så att om det skulle vart tvillingar så är dom ofta små? Veterinären sa precis som du att det finns alltid en risk att det skulle vara tvillingar. Men hon trodde inte det med tanke på storleken på fölet. Men som sagt man vet ju aldrig.
 

Liknande trådar

Avel På ultraljud dygn 50 upptäcks tvillingdräktighet på ett av våra ston. Ultraljudad 2 ggr innan detta på annan station (dag 17+30) och då...
Svar
13
· Visningar
2 542
Senast: Packipim
·
Avel Som en spin off från tråden om antibiotika och avel. Seminverksamheten ger stora möjligheter till hingstval, hingstar från hela världen...
2
Svar
34
· Visningar
4 829
Senast: ginnies
·
Hästvård Jag är fruktansvärt missnöjd med "min" veterinärs insats på min häst och överväger starkt att bestrida fakturan då denna egentligen...
Svar
16
· Visningar
5 634
Senast: Sar24BB66
·
D
Avel Jag undrar om någon vill hjälpa mig med mitt arbete. Jag ska "låtsas" att jag har ett sto som ska betäckas. Jag ska ha med allt från...
Svar
4
· Visningar
987
Senast: anja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp