Bukefalos 28 år!

Orolig natt..

M

Messina

Min 17 månaders goldentik ligger inne på Blå Stjärnanas Djursjukhus och ska opereras akut i buken inatt, det verkar sitta en majskolv eller liknande i tarmen.

Sitter hemma och väntar med telefonen i handen... oroligt....
 
Sv: Orolig natt..

Hoppas att allt går bra! Och att du snart har svar på hur hon mår.
Håller tummarna för din hund!
 
Sv: Orolig natt..

Golden verkar vara en ras som gillar att äta dumma saker:eek:. Min golden åt en barnstrumpa (barnen såg att hon tog den och svalde den...). Akut in till vet och fick kräkmedel, upp kom TVÅ strumpor och den vi inte visste om var modell större. Tur att barnen såg när hon åt den ena... Vi måste fortfarande hålla koll på henne fast hon är 3 år men hon är inte lika benägen att käka saker nu!!

Hoppas det gått bra för din hund, vet hur orolig man blir!
 
Sv: Orolig natt..

Imorse fick jag efter en sömnlös natt besked om att operationen gått bra, de hittade ett par cm majskolv. Hon måste ha hittat den ute någonstans. Så nu hoppas jag att hon repar sig bra så hon får komma hem snart.

Tack och Lov att hon är ordentligt försäkrad annars hade jag fått avliva henne eftersom det kommer att gå på minst 25 000.
 
Sv: Orolig natt..

Imorse fick jag efter en sömnlös natt besked om att operationen gått bra, de hittade ett par cm majskolv. Hon måste ha hittat den ute någonstans. Så nu hoppas jag att hon repar sig bra så hon får komma hem snart.

Tack och Lov att hon är ordentligt försäkrad annars hade jag fått avliva henne eftersom det kommer att gå på minst 25 000.

Usch, det där är en av mina stora orosmoment, har en hund som älskar att leta upp saker ute och tugga i sig dem. Hitentills har jag kunnat plocka av honom allt han har hittat men en dag är olyckan kanske framme. :cry:

Skönt att höra att din vovva klarade operationen :bump:
 
Sv: Orolig natt..

Skönt att det gick bra! min fars labbe åt för länge sedan upp en tubsocka som fastnade i tarmen. Operation. När de väl trasslat loss strumpan så hittades även legobitar, en leksaksbil och lite garn. En del av det hade nog redan suttit där ett tag.... Han överlevde och dog sedan gammal av ålderskrämpor.
 
Sv: Orolig natt..

min hund ligger också på djursjukhus.
han fick ca 30 hugg av grannens hund igår.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag skulle behöva höra lite andra röster angående en händelse som jag och min hund var med om. Han var väldigt smart, hyper o...
Svar
10
· Visningar
1 946
Senast: Mkb
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
2 484
Senast: Hazel
·
Hundhälsa Så kortfattat som det är möjligt: Tiken fick livmodersinflammation. Livmodern hade varit sluten men började till sist blöda. Den vägde...
2
Svar
23
· Visningar
5 387
Senast: Viva
·
Hundhälsa ...som vår hund? "Kort" sammamfattning: Åker in med hunden till djursjukhuset och det visar sig vara akut livmoderinflammation och...
Svar
0
· Visningar
687
Senast: JosephineR
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp