Bukefalos 28 år!

orolig testikelcancer?

Mammadutt

Trådstartare
Idag blev min dvärgpudel sanerad hos frissa och nerklippt och rakad och fixad. Märkte dock genast att han inte har två pungkulor... utan snarare 3-4? Blir orolig såhär på kvällskvisten. Som en två runda 1 cm i diameter extrakulor bakom de vanliga... vad tror ni?
Måste självklart ringa vet imorn... :cry:
 
Sv: orolig testikelcancer?

Det du ser är din hunds bitestiklar. Är dom förstorade eller din om din hund ömmar så tag kontakt med veterinär.
 
Sv: orolig testikelcancer?

ahhhhh förklarar varför dom "var som borta" idag.... han ömmar inte, men blev klippt å rakad igår och hade slickat lite kanske därför det såd mysko ut? *filiduttan känner sig naiv*
 
Sv: orolig testikelcancer?

Har du pratat med vet idag? Hoppas det inte är någon fara.
 

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 663
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 685
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
33
· Visningar
3 443
Äldre Det här är ett fenomen jag verkligen lagt märke till nu när jag har en hund som är osäker bland folk. För att träna måste jag ju vara...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
6 991
Senast: mandalaki
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp