Bukefalos 28 år!

J

Japanesen

Min kattunge som nu är ca 18 veckor och helt plötsligt så har han fått diaré!
Jag märkte det för någon dag sedan då det luktade jätte mycket bajs i en blomkruka, tog en spade och såg att han har bajsat diaré.
Nu 2 dagar senare så har han fortfarande det men han äter och dricker normalt, vad kan vara problemet? :confused:

Börjar bli riktigt orolig för honom nu!
 
Sv: Orolig!

Att han har fått i sej något eller att han har fått i sej främmande bakterier. En hittekatt jag hade ett tag gav lillkatten min väldans diarrè en vecka ungefär, jag fick nått tarmmedel av vet. som la sej som en hinna i tarmen (svårt att förklara och jag minns inte vad det hette) det var nått främmande den andra katten hade i sej, och de poopade i samma skithus.

Se till att han inte blir uttorkad (går fort..) och ta med in till vet. iallafall, om inte det så ring och prata med dem.
Eftersom att man inte vet vad det kommer sej av.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej! Har en ragdollhona på 5 år som har lite problem. Hon är ju långhårig så hon kräks titt som tätt och det är då både hårbollar och...
Svar
17
· Visningar
1 049
Senast: Celinehenn
·
Katthälsa Skrev i den andra tråden men mår så himla dåligt över detta så skriver här med om någon har tips hon har mått illa i ca en vecka...
Svar
14
· Visningar
1 661
Senast: Dorinda
·
Hästvård Mitt sto har varit sjuk sen i måndags och veterinär är inkopplad. Jag tänker att det kanske finns någon här som känner igen symptomen...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
7 835
Senast: emma-vsm
·
Hundhälsa Hej Vi ska kontakta veterinär direkt på måndag men tänkte om du någon som känner igen detta 😊. Har en 2,5 årig staffe tik som börjat...
Svar
1
· Visningar
634
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp