Orosanmälan och funderingar

På tal om förskolan så vet jag att de har extramöten och så med pedagogerna och lärarna. Jag har absolut ingen aning om varför de har det. Om de kanske har lite extra koll.

Jag skulle nog inte våga prata med förskolan själv i och med att jag då inte är anonym.

De får ändå inte säga någonting till dig, det är ju inte ditt barn.
 
De får ändå inte säga någonting till dig, det är ju inte ditt barn.

Nej jag vet. Och jag tycker bara det är positivt att de har extra koll vad nu orsaken är. Det är inte förskolan själv som sagt detta utan pappan till barnet. Han frågade nämligen oss hur många möten vi haft.
 
Nej jag vet. Och jag tycker bara det är positivt att de har extra koll vad nu orsaken är. Det är inte förskolan själv som sagt detta utan pappan till barnet. Han frågade nämligen oss hur många möten vi haft.

Och vet du. Du är himla bra Även om du inte vågar anmäla. Ibland kan man inte göra allt man vill. Men om du inte vågar kan du kanske göra en anonym anmälan eller skicka ett anonymt mail till förskolan? Oavsett är du Bra.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Så konstigt! Här i Finland MÅSTE pedagoger först kontakta vårdnadshavarna kring oron innnan anmälan görs. Om det gäller brott är det...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 458
Senast: Fibusen
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
5 989
Senast: mars
·
Övr. Barn Jag har googlat om det här med orosanmälan, men hittar inte de svar jag söker. Det jag hittar säger att man bör anmäla när ett barn far...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 834
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 796
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp