Bukefalos 28 år!

"Orytmisk"

modzan

Trådstartare
\"Orytmisk\"

När jag tog in min häst igår hade hon ett litet sår på ena bakbenet. Insidan av kotan. När jag sedan red kändes hon inte fräsch. Min tränare tittade och hästen rörde sig inte harmoniskt. De var nåt som inte stämde. Bör jag ta ut någon som får titta på henne eller ska jag vänta några dagar och se om det blir bättre :confused:

Mvh Malin
 
Re: \"Orytmisk\"

Det är jättesvårt att svara på, är hon varm/tjock i benet, ser såret inflammerat ut?

Om inte, så kan man ju avvakta någon dag, men som sagt det är så svårt att råda när man inte ser hur det ser ut.
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Jag börjar från början, I början av april blev min häst halt, åkte till kliniken en vecka senare ( hade ingen tidigare tid ledig)...
Svar
10
· Visningar
2 343
Senast: Sirap
·
Hästhantering Köpte en ny häst i veckan (unghäst). Den är inte jättehanterad men snäll. Kan lyfta hovarna utan problem osv. Den går på bete med mina...
2
Svar
23
· Visningar
3 797
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Jag har en häst som har förslitningsskada på gaffelbandet och griffelbenet, diagnosen ställdes i december men han har visat hälta...
Svar
7
· Visningar
1 271
Senast: MiniLi
·
Hästhantering Jag har ett helt fantastiskt halvblodsto som alltid har fungerat med alla hästar hon gått med. Unga, gamla, stora som hus, småttingar...
Svar
5
· Visningar
1 988
Senast: Stereo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp