• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare SaraXX
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 225
  • Visningar Visningar 4 547

SaraXX

Trådstartare
Wohoo! Idag börjar curlingen :bump:
Jag hittade ingen OS-tråd, bara en diskussion om ifall det skulle vara en eller flera.

Jag dividerar just med mig själv om jag ska köpa 1 månad tv4 med eller utan reklam. Blir nog utan, 100 kr kan det vara värt.

Wohoo! Idag börjar curlingen :bump:
Jag hittade ingen OS-tråd, bara en diskussion om ifall det skulle vara en eller flera.

Jag dividerar just med mig själv om jag ska köpa 1 månad tv4 med eller utan reklam. Blir nog utan, 100 kr kan det vara värt.

Jag föredrar att kolla på bbc och cbc eftersom deras kommentatorer är så mycket bättre. Men kommer sitta bänkad. Tack och lov är det i Europa så man slipper sitta uppe hela nätterna.

Jag föredrar att kolla på bbc och cbc eftersom deras kommentatorer är så mycket bättre. Men kommer sitta bänkad. Tack och lov är det i Europa så man slipper sitta uppe hela nätterna.
Ja det är så bra att det går i rätt tid för oss. Jag ska se det jag kan, mycket går när jag jobbar men ibland kan jag ha det igång i bakgrunden. Det blir nog Radiosporten bitvis för mig också men det är ju inte fy skam!

Jag kommer göra det, tycker reklam är så otroligt irriterande. Och har blivit värre då jag i vanliga fall aldrig tittar på reklam, håller mig till SVTplay och en till streamingapp där jag varierar.

Kan vi ha två OS-trådar i alla fall, uppdelat på snö och is? Fattar att det är onödigt och lite mycket med mer specifik uppdelning. Om denna blir den ena och en till skapas?
@Mineur @lizan

Strömavbrott i curlingen.

Hoppas att det inte blir en massa sånt här strul med arenor och annat.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka