Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wohoo! Idag börjar curlingen
Jag hittade ingen OS-tråd, bara en diskussion om ifall det skulle vara en eller flera.
Jag dividerar just med mig själv om jag ska köpa 1 månad tv4 med eller utan reklam. Blir nog utan, 100 kr kan det vara värt.
Ja det är så bra att det går i rätt tid för oss. Jag ska se det jag kan, mycket går när jag jobbar men ibland kan jag ha det igång i bakgrunden. Det blir nog Radiosporten bitvis för mig också men det är ju inte fy skam!Jag föredrar att kolla på bbc och cbc eftersom deras kommentatorer är så mycket bättre. Men kommer sitta bänkad. Tack och lov är det i Europa så man slipper sitta uppe hela nätterna.
Det där skulle för mig vara ett av de starkaste argumenten i lyckligt barnfria-trådenJag har OS-lov så kommer se extremt mycket, som vanligt
Har, även det som vanligt, köpt ett OS-magasin där jag använder överstrykningspenna för att hålla koll.
Jag kommer göra det, tycker reklam är så otroligt irriterande. Och har blivit värre då jag i vanliga fall aldrig tittar på reklam, håller mig till SVTplay och en till streamingapp där jag varierar.Jag dividerar just med mig själv om jag ska köpa 1 månad tv4 med eller utan reklam. Blir nog utan, 100 kr kan det vara värt.
Jag har OS-lov så kommer se extremt mycket, som vanligt
Har, även det som vanligt, köpt ett OS-magasin där jag använder överstrykningspenna för att hålla koll.
Det där skulle för mig vara ett av de starkaste argumenten i lyckligt barnfria-tråden(vet att du har barn)
Låter underbart.
Har du laddat upp med proviant?
Vad kom den diskussionen fram till? Jag skulle uppskatta en längdtråd, eller en skidtråd i alla fall. Curling och hockey pågår ju hela tiden och brukar bli många inlägg.Jag hittade ingen OS-tråd, bara en diskussion om ifall det skulle vara en eller flera.
Det var olika åsikter. Finns under Bukefalos.Vad kom den diskussionen fram till? Jag skulle uppskatta en längdtråd, eller en skidtråd i alla fall. Curling och hockey pågår ju hela tiden och brukar bli många inlägg.
Jag fick ge uppFunkar helt normalt