Bukefalos 28 år!

os-chanser?

W

wierd_chick

försöker lista ut hur sverige ligger till inför os.. om de finns en chans att de kan skrapa ihop ett lag.. men måste då veta vilka lag som redan är kvalade... någon som vet?:confused: alltså inte bara de i europa utan även utanför??
hade varit jättesnällt, om du så bara vet ett lag!! :)
kram på er alla där ute! :bump: /sara
 
För att få ihop ett lag, måste 3 ryttare kvala individuellt. Linda är väl i praktiken klar, Magnus ligger bra till. En till måste kvara. Men som jag fattat det så får de 3 som kvalat bilda ett lag, men det blir ingen 4:e ryttare, alltså ingen att räkna bort...
Då måste 4 ryttare kvala in själva... och bli nominerade av SOK...
 
jo detta vet jag... :) men vet inte vilka lag som är med så jag kan räkna ut var de svenska ryttarna ligger på listan.. man måste vara bland de 25 bästa för att kvala men de som redan e med i ett lag och ligger före kan strykas så då måste jag veta vilka lag de e... vet du det?? :confused:
 
Vet att Brasilien är kvalade men de har typ inga hästar, så det är väl frågan om de startar.. :confused:
 
Manmåste vara bland de 25 som du sa , om alla 10 lagen kommer till start, och med 4 ryttare var, det skall vara 75 ryttare totalt. Faller ett lag bort kan fler individuelle kvala. Som sagts här så är det något lag som inte ser helt ut... Tyskarna ligger i nuläget före Sverige på poäng, och Italien strax efter, de 3 lag i Europa som ej kvalat. Förresten kvalade både Canada och Brasilien med bara 2 ryttare runt i Pan Am Games, därför att det var bestämt att 2 lag skulle med därifrån, lite orättvist kanske men men. Sverige kan kvala maximalt 5 individuella, och då bilda ett lag om SOK nominerar alla dessa, men kan även åka med 3 eller 4 ekipage. Linda är nominerad, resten måste visa form och ha hela hästar förstås, gäller ju alla såklart. Håll tummarna för Sverige!
 
finns det någon gräns på hur många ett land får ha med då? annars kan ju GBR ha hur många platser som helst.. eller?
 
vad ja vet får man ha ett lag 4 st och 2 lr 3 indv.. men de kan va fler...

någon som vet hur sofia andler ligger till för att komma me te os??
 
Nej det får man inte alls det. Det finns ingen lagtävlan och en separat individuell tävling längre utan maximalt 5 ryttare tävlar varav 4 kan bilda ett lag.

Sofia Andler ligger inte speciellt bra till för OS, hon är inte ens kvalad dit.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle bli jätteglad om ni som har / har haft två hundar ville dela med er av era bästa tips för att ensam kunna ta harmoniska...
2
Svar
36
· Visningar
2 726
Senast: alicegard
·
Hemmet Vi har nyss köpt ett hus, som tar vatten ur lokal brunn. För att göra livet underhållande, så är vi tre fastigheter som delar på samma...
2
Svar
31
· Visningar
1 870
Senast: Blyger
·
Fordon För närvarande är det som skrivs nedan verkligen bara på spåna- och kolla-stadiet, men jag tänkte göra en tråd på Buke för att se om här...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 289
Senast: Otherside
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 052
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna
  • Hotellrum eller stuga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp