Bukefalos 27 år!

OS i Paris

Jeps

Trådstartare
Jag har fått möjlighet att köpa biljetter till OS genom biljettlotteriet. Någon mer som har fått möjlighet och tänker köpa biljetter? Vad tänker ni se och hur löser ni boendet? Via Booking fick jag upp ett palats för 325k. Tycker det är liite i överkant. :cool:
Vet inte om man ska köpa biljetter och hoppas att det går att ordna boende utan att sälja hästen, och då tro att de går att sälja om det inte går att lösa eller försöka hitta boende och hoppas på att det går att köpa biljetter senare.

Jag har också fått en timeslot och det verkar alla jag känner också fått😅. Har dock bestämt mig för att se på tv som vanligt.

Jeps

Trådstartare
Jag har också fått en timeslot och det verkar alla jag känner också fått😅. Har dock bestämt mig för att se på tv som vanligt.
Hade en bekant som redan haft sin slot och det fanns inga biljetter till hoppningen.

Lutar nog också åt att se på TV - tycker att runt 10000/natt är för saftigt. Det är inte värt 50-60 k för att vara på plats.

Jeps

Trådstartare
Nu funkar inte länken fast min timeslot har börjat heller så jag kan inte ens gå in och kolla om det finns biljetter.

Jeps

Trådstartare
Och nu kom jag in och kan köpa biljetter till ridsporten. HJÄLP! Hur gör man? :nailbiting:

Jag fick timeslot även till paketköpet, men det fanns inga ridsportbiljetter då med (utöver fälttävlans terrängen). Min och min tänkta reskompis analys var att finalerna inte ens gick att köpa den vägen utan bara via vip-paket :/ Så nej, inget OS för vår del heller...

Jag fick timeslot även till paketköpet, men det fanns inga ridsportbiljetter då med (utöver fälttävlans terrängen). Min och min tänkta reskompis analys var att finalerna inte ens gick att köpa den vägen utan bara via vip-paket :/ Så nej, inget OS för vår del heller...
Samma här.

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
700
Senast: kma
·
Hästmänniskan Jag börjar närma mig de 40. Jag ridit hela livet, har egen häst och har alltid ridit och varit i stallet i alla väder. Aldrig klagat och...
2
Svar
29
· Visningar
4 435
Senast: Habina
·
  • Artikel
Dagbok När jag bytte stad och behövde hitta ett nytt boende så började jag med att hyra en stuga på en gård som jag hittade via annons på...
Svar
2
· Visningar
439
Senast: Habina
·
Hästmänniskan Jag funderar i nuläget (eller ja, till sommaren) på att sälja min nuvarande häst då jag kommit fram till att hon nog inte är min typ av...
Svar
14
· Visningar
2 053
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Vad väljer ni att höra först?