OS-laget i fälttävlan

Vem är det utöver Lasse Christensson som kommenterar?
Lasse var sjukt bra under Rio så jag har höga förväntningar på terrängen. :D
 
*Dressyrnörd som våldgästar fälttävlanstråden*

Han som red för Indien red trevligt tycker jag, men på närbilder såg man att han höll tyglarna utanför lillfingrarna. Red alltså på träns med bara en tygel. Aldrig sett någon vuxen (och kunnig) hålla så, ser man det i fälttävlan eller var det bara han?
 
Hon var i alla fall nominerad i både fälttävlan och dressyr innan skadan...
Ja det vet jag :) hon är hur cool som helst. Dressyren blev dock inaktuell pga skada hos Franziskus, Ingrid skadade sig senare. Var mest nyfiken om hon kunde anses vara topp tre i den här konkurrensen.
 
Fråga från någon annan som har glömt att vad fälttävlan heter. Är det skillnad om man rider på kantar eller bett?
 
Vem är det utöver Lasse Christensson som kommenterar?
Lasse var sjukt bra under Rio så jag har höga förväntningar på terrängen. :D
Henrik Johnsson. Gör ett helt ok jobb ändå, men rekommenderar de engelska kommentatorerna där båda är insatta och duktiga.
 
@eventingmania Du som har koll, om Ingrid inte skadat sig hade hon ridit för tyska laget nu? Tänker att de tre som gör det inte är några duvungar heller.
Normalt hade Ingrud varit högt rankad efter dressyren. Hon är även en av världens snabbaste i terrängen å har äntligen i "Bobby" en häst som kan hoppa felfritt. Så det är tråkigt att hon inte kunde vara med 😔
 
Helt ok dressyr av Ludde i natt. Det är verkligen klasskillnad med de engelska kommentatorerna. Ser fram emot att hålla mig vaken i natt också för att lyssna på dem.,
 

Liknande trådar

Fälttävlan Nu vill jag också göra en ny tråd :D Tänker att här kan vi hålla koll på och följa de OS-aktuella ekipagen och spekulera i vilka som...
67 68 69
Svar
1 364
· Visningar
89 879
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp