Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

OS Tokyo 2020 / 2021

Hedinn

Moderator
Vilken öppning ändå! Lyssnade in på P4 och tydligen är USA sjukt bra på fotboll, men vi lyckades klå dem. Woop woop!
Sverige är också sjukt bra på fotboll, bara herrarna som inte håller samma klass. ;) OS-silver 2016 och VM-brons 2019. Men absolut, USA vann senaste VM och är rankade etta för tillfället, någon ”omöjlig” match var det dock aldrig. :)

Sverige är också sjukt bra på fotboll, bara herrarna som inte håller samma klass. ;) OS-silver 2016 och VM-brons 2019. Men absolut, USA vann senaste VM och är rankade etta för tillfället, någon ”omöjlig” match var det dock aldrig. :)

Nä, men det var roligt att tvåla till dem rejält ändå! Frågan är om risken är rätt stor nu att de blir revanschsugna inför en eventuell slutspelsmatch lagen emellan. Att detta bara väcker dem. Eller såär de inte bättre än så här just nu.

Okej! Jag har noll koll på fotboll, så jag gick bara på vad kommentatorn sa och hon fick det att framstå som en otrolig bedrift eftersom USA spelat typ 100+matcher med vinst (?) och att sverige hade en spelare som inte kunde starta.

Jag hoppas på att klättringen kommer visas på OS sedan, men det är visst först nästa vecka som det kan bli aktuellt. I övrigt är jag inte sportintresserad :p

Liknande trådar

Samhälle https://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/ar-sa-klart-valdigt-olyckligt-pa-alla-vis/ What the ever fucking hell?!? Hur kan...
2
Svar
26
· Visningar
1 441
Kläder&Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
6 649
Hemmet Sitter här och funderar på min boendesituation, vad som är mest strategiskt... snäll buke, hjälp mig tänka <3 Jag har länge drömt om...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
9 605
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 153

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Plast eller guld?