OS-trådar?

Rosett

Trådstartare
Snart är det OS och jag undrar om ”vi” ska ha trådar för olika grenar eller bara en enda tråd? Kan bli trist att scrolla om man inte är så intresserad av en del grenar.

Det skulle kunna vara en tråd för skidsporter, en för issporter. Vet inte hur många olika det finns :D
Bara en fundering från mig

Vad tycker ni andra?

Jag kommer titta men i efterhand då jag jobbar de flesta dagarna. Så kommer inte följa någon tråd för att inte riskera spoilers.

Men snälla nån, varför uttala sig om man ändå inte är intresserad av OS?! Så jobbigt är det inte att sätta trådar på ignorera.

För min del så har jag inget intresse av t.ex. ishockey så om det blir en enda OS-tråd kommer jag inte läsa i den då det kommer vara för mycket ointressant snack där.

Jag tycker att vi ska ha separata. Eller för grupper av idrotter. Blir roligare så tycker jag som är väldigt intresserad av vissa sporter och fullständigt ointresserad av andra.

Egentligen diskvalificerad då jag nog inte lär titta (kan ändras) men en huvudtråd och om någon är jätteintressad+vill nörda en sport extra mycket så är det väl ingen som skulle klaga om denne startar en tråd om grenen? :D Än att slentrianmässigt starta flera trådar.

Egentligen diskvalificerad då jag nog inte lär titta (kan ändras) men en huvudtråd och om någon är jätteintressad+vill nörda en sport extra mycket så är det väl ingen som skulle klaga om denne startar en tråd om grenen? :D Än att slentrianmässigt starta flera trådar.
Ja, så tänker jag också, efter att ha tänkt efter lite. Om det blir mkt svenskt i nån gren kanske det naturligt blir en egen tråd också.

Snart är det OS och jag undrar om ”vi” ska ha trådar för olika grenar eller bara en enda tråd? Kan bli trist att scrolla om man inte är så intresserad av en del grenar.

Det skulle kunna vara en tråd för skidsporter, en för issporter. Vet inte hur många olika det finns :D
Bara en fundering från mig

Vad tycker ni andra?
Jag tycker vi ska ha en tråd för varje gren så att vi håller oss till grenen. Annars blir det bara svårt att följa det som intresserar en eftersom alla inte är intresserade av alla grenar

Är det här den officiella OS-tråden?
Jag dividerar just med mig själv om jag ska köpa 1 månad tv4 med eller utan reklam. Blir nog utan, 100 kr kan det vara värt.

Edit:
Nu såg jag att den låg under Buke (sökte fram den). Då är det ju bättre att starta en på Allmänt :love:

Är det här den officiella OS-tråden?
Jag dividerar just med mig själv om jag ska köpa 1 månad tv4 med eller utan reklam. Blir nog utan, 100 kr kan det vara värt.

Edit:
Nu såg jag att den låg under Buke (sökte fram den). Då är det ju bättre att starta en på Allmänt :love:
Kolla så du inte behöver ett speciellt sportabonnemang på tv4 play …

Jag är så glad för min digitalbox som gör att jag kan se allt som visats på de kanaler jag har de senaste 5 dygnen när jag kan!

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Kurvig
  • Hiss & Diss - del 7
  • Vad gör vi? Del CCXXVI

Barn

Hund

• Oseriös avel 2025
  • Annonsera mera hundar 2

Katt, Andra Djur