Oseriösa uppfödare

Såg även ditt sista inlägg, så jag kollade på SKK när hon fick första kullen av renrasiga hundar. Det var i slutet av 2014, och jag tror inte att det är hennes första kull om man ser till alla hundar.
Ja jag tycker hennes hundhållning är vidrig stora bruks och draghundar som sitter inlåsta i burarna och får följa med ut på någon instagrambild ibland. Nu har hon ju även behållt en schäfer till :/
 
Ja jag tycker hennes hundhållning är vidrig stora bruks och draghundar som sitter inlåsta i burarna och får följa med ut på någon instagrambild ibland. Nu har hon ju även behållt en schäfer till :/

Våra barn går i samma skolor/förskolor så det händer vid sällsynta tillfällen att de yngre hundarna får följa med. Förra året var det den nya huskyn och nu har hon börjat ta med schäfervalpen.
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej, För några månader sedan hämtade jag hem två katter som nu är 1,5 och 2 år gamla och sades vara turkiska angorakatter (syskon från...
2
Svar
23
· Visningar
3 126
Senast: Devinie
·
Övr. Hund Varning för långt inlägg! När jag skaffade min dvärgschnauzer Sigge såg förutsättningarna helt annorlunda ut. En god vän och jag var...
Svar
12
· Visningar
3 615
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Drömmer om en schäfer någon gång i framtiden, men vill ha en så rak så möjligt. Har tittat runt lite på olika uppfödare men tycker bara...
Svar
5
· Visningar
1 096
Senast: marshall
·
Övr. Hund (... Varför så fattiga kategorier här? Hälsa, avel, bilder - inte en enda om typ träning? :cautious:) Nåväl, såhär ligger det till: jag...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
6 570
Senast: Monstermom
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp