Oskuld eller inte oskuld?

Ackio

Trådstartare
(OBS tråden innehåller sexuella saker ifall nån inte vill läsa ;) )

Jag måste bara lyfta detta för jag garvar mest.
Det finns en tjej som hävdar att hon är oskuld för hon har aldrig haft vaginal penetration av en man.
Däremot har hon penetrerats oralt och där bak med (valde inte skriva snuskigare ord än så).

I mina ögon är man inte oskuld om man haft sex på 2 av 3 "vanligare" sätten.

Så kära jury, döm ni, är hon oskuld eller inte? :rofl:
 
Om hon säger att hon är oskuld enligt sin definition så är hon det.
Inga konstigheter.

Det är väl för tusan ingen annan som ska bedöma det?
Ska du bestämma om hon är oskuld eller inte? Det är ju inte klokt.

Och varför sitter du och garvar åt det? :confused:
 
(OBS tråden innehåller sexuella saker ifall nån inte vill läsa ;) )

Jag måste bara lyfta detta för jag garvar mest.
Det finns en tjej som hävdar att hon är oskuld för hon har aldrig haft vaginal penetration av en man.
Däremot har hon penetrerats oralt och där bak med (valde inte skriva snuskigare ord än så).

I mina ögon är man inte oskuld om man haft sex på 2 av 3 "vanligare" sätten.

Så kära jury, döm ni, är hon oskuld eller inte? :rofl:
ja hon är oskuld. Oskuld för mig är när man inte blivit penetrerad av penis i slidan. Och ja det innebär även att jag tycker att man som homosexuell är oskuld om man faktiskt inte gjort detta, även om man haft all annan typ av sex.
 
Personligen brukar jag se oskuld = inte haft sex. Sen har det mindre betydelse vilken typ av sex det handlar om. Att bara se kuk i fitta som enda "riktiga" sexet känns som ett väldigt gammalt och heterosexuellt sätt att se på saken, jag vill nog hävda att även homosexuella kan bli av med oskulden, utan att för den delen blanda in en part av motsatt kön.

Dock är det väl i slutändan upp till personen det handlar om vad den anser om sig själv och inte alla runt omkring.

Ursäkta att jag inte var lika försiktig med ordvalet...
 
Ja nu fick du en släng av sleven rätt i nyllet ;) lätt hänt här på buke

Jag kan tycka att hon är det eftersom hon inte kan bli gravid men sex har hon ju definitivt haft
 
Jag slutade se mig som oskuld när jag hade ett par fingrar i mig (första jag hade sex med var en tjej).
Om man är oskuld om man inte haft en penis i sig är 2 av mina tjejkompisar oskulder än.

Och de har mer aktivt sexliv än nån annan jag känner.

Visst är väl termen oskuld tills man peneterats men känns konstigt kallas oskuld om man har sex rätt ofta :)
 
Sen har personen i frågan haft fingrar och dildos i sig vaginalt.

Oskuld i mina ögon är en sexuellt oerfaren person. I dagens samhälle känns det dumt säga: Du är oskuld tills en penis doppat i dig.
 
Fast en dildo eller fingrar tar ju knappast ens oskuld?

En oskuld för mig är någon som inte haft vaginalt sex. Hur andra ser på saken bryr jag mig inte så mycket om. Men om en kille blir avsugen skulle jag inte kalla det att han blev av med oskulden.
 
Men helt ärligt, "man" ska väl inte kunna säga någonting. Det är väl upp till henne själv?
Varför är det så viktigt för dig att hon inte är oskuld?
Det är väl inte viktigt? Mest fundersam hur man kan kalla sig oskuld när man är sexuellt aktiv.
Min kompis dejtade henne och blev helt ställd när hon sa "Ta mig där bak för jag är oskuld".
 
Vad hon menar med oskuld är väl något du får fråga henne om, inte oss?

Frågade henne. Hon sa bara för hon ville vara det.

Men blev nyfiken på vad folk anser är oskuld och inte. För jag ser inte en sexuellt aktiv person som oskuld. Ingen jag känner ser det som en oskuld. För mig är en oskuld en person som inte har sexuell erfarenhet. Min kompis kände med att har man haft sex så är man det inte heller. Så la ut frågan här för se hur andra såg på vart "gränsen" för oskuld går eller vad man ska säga. :) Var inget ont menat mot henne, hon sa att jag gärna fick fråga andra.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp