Österbybruk 14-15 maj

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare glee
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 23
  • Visningar Visningar 1 504
Sv: Österbybruk 14-15 maj

Tyvärr.. jag hade tänkt att anmäla plutten, men det passade inte riktigt i mitt schema (eller ekonomi). Däremot blir det full rull i juni, juli och augusti.. Men då är det läskigt, för nu är vi i officiella klasser.. Läskigt...

Ska du ställa?

Ja, ska anmäla mig alldeles strax. :) Vi har ju inte alls ställt ut mycket, bara en gång och det var inofficiellt, så det skulle vara kul att ställa lite officiellt också.

Uuu... jag kanska skulle ställa ändå - hur långt från Uppsala är det till Österbybruk (om man kommer från Bålsta)??!?!
Ta en sista inofficiell innan allvaret...

Hm, vet inte riktigt. Kollade på en karta på eniro, ser ut att vara ca 6 mil. Med buss från Uppsala tar det en timme, borde vara ungefär lika med bil.

Hur gammal är han nu? Han kommer inte hinna fylla 9 månader (eller går gränsen vid 10?) före utställningen?

Tycker du ska ställa! :)

Hade först tänkt det, men min valp blir inte 6 månader förrän veckan efter...... :( .
Ska förmodligen dit med henne ändå - bara för att öva lite på atmosfären och kolla andra vovvar!

Han fyller 9 månder den 19 maj... så han klarar sig med knapp marginal. Jag ska diskutera med vovven ikväll och höra vad han tycker.. :-)

Tror det blir söndagen. Har inte riktigt koll på det, men i alla fall när det är grupp 8!!

*Puttar upp* nu när det är två dagar kvar. :)

Hade tänkt åka dit och titta men nu när bilen är trasig så kan vi inte åka :mad: Skulle vart kul att se er med era vovvar :smirk:

Kan inte heller komma.....nu har lilla lagotto-fröken börjat löpa.....Jag som såg fram emot det, men sånt är livet! :crazy:

Vitsippan: Kul! Vad har du för ras?

rattalskare: Får bli en annan gång då :)

hemlig: Synd.. Fast man får ju ställa ut ändå. (men det kanske är jobbigt att ha en löptik på en utställning med nästan 2000 hundar :D)

Ja, jag hade ju inte tänkt ställa ut (hon är 1 vecka för ung) och jag tänkte nog mer på henne än på andra hundar på utställningen....här hemma har vi många tik-kompisar att fortfarande vara med i alla fall!

Blir 6 månader den 21 maj....och det är som sagt 1 vecka för sent. De hade bara valpklasser från 6 månader och de måste ju bli rätt ålder dagen innan utställningen.

Men jag ska hålla tummarna för er som ska ställa ut - väntar med spänning på att få höra hur det har gått (ja, imorgon och på söndag då).

Liknande trådar

Övr. Hund Min ena hund är EXPERT på att rymma. Hon öppnar dörrar och "spränger" galler om hon är tillräckligt motiverad. Vi har dubbla ytterdörrar... 2 3
Svar
44
· Visningar
1 935
Senast: Migo
·
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 362
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 806
Senast: ufot
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 412
Senast: __sofia__
·

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Hästnyheter