Ostraggisarna 10 veckor

Cheeserica

Trådstartare
Ja nu är de riktigt stora mina busar så jag tänkte det var dags att visa lite bilder igen! Tyvärr har jag ju varit dålig på det. Alla andra veckorbilder, och många fler, finns på min hemsida om någon är intresserad! Och flyttdagen närmar sig med stormsteg... Jag vill inte!!! Ibland är det verkligen hemskt att vara uppfödare. Några av dem har verkligen nästlat sig in i mitt hjärta, förstår inte hur jag ska kunna se dem flytta!

Som tur är har vi semester nu, så jag kan spendera massor av tid med mina små gosbollar! Igårkväll fick de sova med mig i sängen, Cantadou rullade ihop sig till en boll bakom min rygg och Mozzarella la sig med huvudet på min arm. Sen turades de om allihopa litegrann, men i slutändan gick de alla ut i vardagsrummet och sov. De kanske tyckte sambon snarkade för högt.

Så är det dags för bilderna då...


S*Cheesericas Keso

Gosproppen nr 1, herr Jag-spinner-så-fort-någon-nuddar-mig. Otroligt söt, otroligt go, otroligt underbar! Om han inte redan vore tingad skulle jag ha svårt att skiljas ifrån honom, han är som en dröm! Till och med sambon håller med!! Jag ska jobba hårt för att hans nya ägare ska bli riktigt utställningsbiten...

nr1x.jpg


nr1y.jpg



S*Cheesericas Cheddar

Mattes älskade goa snuttepojke! Fortfarande helt otroligt ragdoll, så avslappnad och go och rar, och går med på vad som helst. Väldigt kraftig, snygg och söt dessutom! Den här pojken har verkligen stulit mattes hjärta... Han är ännu till salu, imorgon kommer en familj och tittar på honom, men frågan är om jag kommer lyckas släppa honom ifrån mig... Om Cheddar ska flytta, så måste det vara till det perfekta hemmet, för något mindre kommer inte mattes hjärta nöja sig med.

nr2x.jpg


nr2y.jpg



S*Cheesericas Mozzarella

Mattes lilla flicka som alltid är redo för bus, och som är så sockersöt att mattes hjärta värker. Hon är spralligast av alla, men kommer väl förmodligen bli en slapparragdoll när hon växer upp också misstänker jag. Jag tycker faktiskt att hon utvecklar sig till det bättre hela tiden, trots att de nu är en bit in i "slyngelåldern". Eventuellt får hon flytta till fodervärd men jag har ännu inte bestämt mig.

nr3x.jpg


nr3y.jpg



S*Cheesericas Roquefort

Min ÄLSKADE pipnisse! Med sina förtrollande ögon, knubbiga mage och världens sötaste jam, så kan man inte annat än falla för den här killen. Även denna pojke utvecklar sig till det bättre hela tiden! Hans favoritslapparplats är i våran säng, där ligger han och ser ut som att han äger världen. Gos finns det alltid tid med, övrig tid ska man leka följa John och attackera mattes fötter. Men snäll som man är så biter man aldrig särskilt hårt, bara kärleksfullt.

nr4x.jpg


nr4y.jpg



S*Cheesericas Cantadou

Stora charmen är alltid påkopplad hos den här busen! Mattes kraftiga, knubbiga, kramgoa kille som förhoppningsvis ska föra Cheesericas namn vidare i framtiden! Han ska bära fanan som avelshane om han blir så fin som vi hoppas! Även om han flyttar en bra bit så kommer han alltid vara nära mig, för jag vet att jag kommer få många bilder och uppdateringar från blivande matte!

nr5x.jpg


nr5y.jpg


/Erica
 
Sv: Ostraggisarna 10 veckor

Du får inte lägga upp såna där bilder, du FÅR BARA INTE!!

:love:

/Jenny - som just nu förbannar sin katthatande vindögda drottning där hemma...
 
Sv: Ostraggisarna 10 veckor

Visste inte ens att du hade ungar, har dålig koll på Katt numera:o

MEN vad söta de är:love::love:... Cheddar är bara helt bedårande:love:

Dock är du nog en värdelös uppfödare, för med tanke på hur du beskriver dem kommer du hellre att dö än att sälja en enda unge, katterna kommer att ruinera dig;):D
 
Sv: Ostraggisarna 10 veckor

Tack alla, visst är de söta? :love:

Dock är du nog en värdelös uppfödare, för med tanke på hur du beskriver dem kommer du hellre att dö än att sälja en enda unge, katterna kommer att ruinera dig;):D

Haha... Du har nog lite rätt där. :o Vore det inte för att sambon har satt kattstopp vid 2 (!!!!!) :mad: så skulle de säkert stanna allihop! :D Men de måste flytta tyvärr, hoppas bara rätt hem dyker upp til Cheddar och Roquefort också. Och en fodervärd till Mozzarella tror jag det blir, men jag har inte hittat någon riktigt kanonbra ännu. Och de är leveransklara om en dryg vecka dessutom ju!

Jag har varit lite dålig med att visa bilder här på forumet, har bara visat ett par gånger. Otroligt dumt att det bara går att ha 10 bilder i inläggen, det får bli smileylöst!

/Erica
 
Sv: Ostraggisarna 10 veckor

Alla dina kattungar är otroligt vackra!!!!!!!!:love:

Jättefina namn dessutom.:)
 
Sv: Ostraggisarna 10 veckor

Keso och cheddar :love::love::love:

De andra var också söta såklart :)
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 142
Senast: Cattis_E
·
Hästhantering Jag är så nära på att ge upp min häst jag snart har haft i 1 år. Jag hade sett så mycket framemot att ha häst igen men allt verkligen...
Svar
15
· Visningar
2 901
Senast: Grazing
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 188
Hästvård Hej! Jag köpte en häst för exakt ett år sedan (november 2021) som var allt jag och mina döttrar drömt om. Extremt lätthanterlig, pigg på...
2
Svar
30
· Visningar
5 033

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Födda -21
  • Dålig eftersmak av vc-finalen i dressyr

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp