Bukefalos 25 år!

Osund hästhållning

B

**BORTTAGEN**

Kan man ha hästar hur som helst eller? Brukar ofta passera förbi ett stall där dom har sina 3 hästar i en liten hage ca 20 X 20 meter. Hästarna står där dygnet runt. Dom har ju väldigt lite utrymme att springa runt och leka. Hästarna verkar lite uttråkade.Vad kan man göra utan att stöta sig med ägarna.

Anmälan görs och bör göras när behov finns till kommunens djurhälsovårdsinspektör och samtidigt hoppas att densamme inte är släkt med den anmälda :(
Rolle på Österlen

Liknande trådar

Anläggning Vet inte om jag lägger tråden rätt, men hoppas det. En bekant har ett något föråldrat sätt att hålla hästar på och vet inte riktigt hur...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 378
Anläggning Jag står idag i ett nybyggt stall fullutrustat med tillhörande bekvämligheter som varmvatten, flera spolspiltor osv. Anläggningen har...
2
Svar
25
· Visningar
2 721
Hästmänniskan När häst-abstinensen blir för stor brukar jag boka in mig på turridning och också för att inte glömma bort ridningen alltför mycket. En...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 775
Hästvård Hej. Har nyss bytt hagkompis till min lekfulla 5åring. Innan så gick han med en 2 år äldre häst som tydligt var ledaren i hagen. Dom...
Svar
3
· Visningar
631

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Magnussons vuxen /spannmålsfria?

Hästrelaterat

Omröstningar