OT-tråden nr 15

Got2Be

Trådstartare
Jag antar att nr 14 kommer låsas snart, så jag passar på att starta en ny:)

Kör på!

:)
 
Sv: OT-tråden nr 15

Yay ny tråd! :)

Sitter och slöar lite :p
Men har alla fall fått en del gjort idag så tycker jag får det ;)
 
Sv: OT-tråden nr 15

:eek: Nu skojar du?


kl

Jag känner mig så fräsch i kroppen nu när kiropraktorn har knäckt till mig!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Hahahaha nääe, stackars dig! :D

Ställ dina högtalare mot väggen och dra på tiotimmarsversionen av Amazing Horse?

Got2Be: Har du trianglat förra tråden?
 
Sv: OT-tråden nr 15

+ Heddis

I shit you not! De spelade för ungarna som dansade vilt (skrikandes, ofc) till. Tur att de var söta.

Och jag gjorde det enda konstruktiva jag kunde komma på, dvs proppade hörlurarna djupare i öronen och kastade onda blickar mot deras trädgård.

(Detta var förresten hemma i mammas trädgård kanske jag bör förtydliga, så att ni inte tror att jag ett weirdo som har kikhål in i grannarnas barnkammare...)
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag har precis satt i mig glass med smak av apelsinchoklad dränkt i kola-karamelssås. Smaskens! Dock är jag gluten & laktos så jag kommer strax få skeeeta ont i magen!
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag väntar på att affären ska öppna så att jag kan handla frukost. Vitsen att sluta morna sig och stiga upp ibban dess känns inte så stor. Sambon hade vänligheten att äta upp drt sista när han kom hem från konsert inatt ;)
 
Sv: OT-tråden nr 15

Sambor med vänlighet:
Sista jag sa till min var "Lås inte dörren, jag har inte med mina nycklar" Vad är inte dörren när jag kommer hem?
Ringer honom men han tyckte jag skulle ta en promenad så länge, jo tjena när jag har handlat kylvaror:banghead:

Han kom iallafall tillslut så nu äter jag en sen frukost innan jag ska börja med dagens lista: Städa, tömma kylen, baka och skola. Men inte de ordningen :p
 
Sv: OT-tråden nr 15

Den är trianglad ja:)


Har köpt en jättefin almanacka:love:

Jag åker tillbaka till Deutschland imorrn efter 5 veckor i Sverige!!:eek:
 
Sv: OT-tråden nr 15

Meeeh!
Sitter och sliter mitt hår över den här förbannade utbildningen.. Det står olika saker överallt! Först är det ok att göra tentor på sitt "hemuniversitet", sen är det inte ok. Man får skriva projektarbete hemma, men man måste åka till skolan. Kursboken, som hela utbildningen kretsar runt, finns inte att få tag i (slut hos förläggaren) och ingen verkar veta när eller ens om den kommer komma in igen.

GAAAAH!!! Fan, första kursen (som är minimal! 5 hp!) och redan en miljon krångel.. Hur ska det då gå med resterande 2 år?
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag har bott där i 1,5 år.
Började en beridarutbildning, men jag blev behandlad som världens skit så jag funderade på vad jag ville med livet och hoppade av.
Ska nu till hösten börja plugga på universitet!:)
 
Sv: OT-tråden nr 15

Jag vill att mina mamma ska ringa snart, så jag får veta hur min mormor mår som åkte in på sjukhuset idag.
 
Sv: OT-tråden nr 15

Engelsk, men slut hos förlaget. Det internationella förlaget. Poop. Sökt begagnat som en toka med, men inte fått napp..
Och äldre utgåvor funkar inte, det händer för mycket inom biologi för att det ska funka. Då får man dubbelkolla mycket fakta, massa extrajobb som jag inte har tid eller lust med.

Pung pung pung. Pung. Varför kan jag inte läsa mer normala ämnen där det kryllar av kursböcker? :cautious:
 

Liknande trådar

Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 042
Mat Eftersom priset på bröd är helt galet och många av oss kämpar för att hålla hushållskassan i schack, så tänkte jag att vi kanske kunde...
9 10 11
Svar
202
· Visningar
6 781
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
4 558
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 088
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp