JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Otäckt fall för Borlängeryttare i Strömsholm
Moderator
Forumet medlemmar
Bukefalos Men jösses det blir ju bara värre och värre denna soppan. Jag var lite engagerad i början men när lilltrollet började vara otrevlig och...
Tissla
Fredag kl 23:54
Morgonrutiner
Övr. Barn Fast tycker barnet fritids är tråkigt/dåligt? Mina barn har älskat fritidstiden då man FÅR leka och bygga lego och hänga med kompisar...
Javan
Idag kl 11:59
Svar: 39
Visningar: 2 599
Barn
Vad gör ni på sommarloven?
Övr. Barn Vi är mest hemma på sommaren. Bor vid en sjö och vid fint väder badas det, åker båt, fiskar, cyklar. Vi gör en hel del dagsutflykter på...
BusBarro
Idag kl 10:53
Svar: 49
Visningar: 3 002
Barn
Hur lång är en ”långpromenad”?
Övr. Hund Ja, det är frågan.
Har läst en del annonser där det står ungefär ”gillar långpromenader”.
Men hur lång är en ”långpromenad”?
Rosett
8 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 0
Hund
Retrievertråden
Hundträning Filmade lite i lördags. Råkade bli att jag främst filmade skicken med lite strul på vägen men då ser jag ju bättre vad vi behöver träna...
Acto
28 minuter sedan
Svar: 1 413
Visningar: 124 839
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Här är det bara en tacka kvar som ska lamma, tror hon får trillingar. Första fick två, en bagge och en tacka. Andra fick också två men...
Sryoqwe
55 minuter sedan
Svar: 1 224
Visningar: 239 471
Djur
Stegrat kalcium
Katthälsa Hm. Nej, de fann något i hennes sköldkörtel. En tumör, men frågan är om den är aktiv eller inte så det ska de skicka blodprover för (PTH...
Asko
Idag kl 11:15
Svar: 34
Visningar: 1 541
Katt
Hästhage
Anläggning Tycker såna isolatorer som du beskriver håller dåligt så fort det blir minsta lilla tryck mot ”pinnen” som man knäpper fast locket i...
Kristall10
Alldeles nyss
Lugnande
Hästvård Min gillar det inte heller, men har tränat med vanlig tom spruta bara. Enda som funkar med henne är att träna på det. Beroende på mängd...
Anna-Bella
Idag kl 15:19
Svar: 9
Visningar: 217
Vård
Stora shoppingtråden IIII
Utrustning Fast köper du begagnat och väljer märke smart så behöver du ju inte göra så mkt förlust även om du behöver byta sadeln när hästen blir...
MiniLi
Idag kl 13:48
Hur lång är en ”långpromenad”?
Övr. Hund Ja, det är frågan.
Har läst en del annonser där det står ungefär ”gillar långpromenader”.
Men hur lång är en ”långpromenad”?
Startad av Rosett
8 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 0
Hund