aros.aros2020

Trådstartare
Fick låna sambons mobil för att söka i en app som jag själv inte har installerad.
När jag sökte så kom hans sista 4 sökningar upp på denna app.
"kondomer"
Vi använder inte det. Varför söker man då på det? Han har aldrig nämnt att han vill prova med det heller.

Kan väl tillägga att vi inte har det bästa sexlivet, då jag har problem med klimakteriet. Har sen flera år skilda sovrum pga snarkningar från oss båda.
 
Fick låna sambons mobil för att söka i en app som jag själv inte har installerad.
När jag sökte så kom hans sista 4 sökningar upp på denna app.
"kondomer"
Vi använder inte det. Varför söker man då på det? Han har aldrig nämnt att han vill prova med det heller.

Kan väl tillägga att vi inte har det bästa sexlivet, då jag har problem med klimakteriet. Har sen flera år skilda sovrum pga snarkningar från oss båda.

Varför vet bara din sambo, bäst att ta den konversationen med honom.
 
Varför söker man då på det?
Fast jag kan söka på en massa grejer som inte är relaterade till mitt eget liv, tex om jag pratar med någon kompis i telefon och vi behöver kolla upp någonting, eller om jag ser något på tv jag vill googla på etc.

Det är ju inte säkert att han är otrogen för att han googlar på kondomer, men å andra sidan behöver ni nog prata. Min erfarenhet säger mig dock att personer som är otrogna sällan lånar ut sina mobiler hur som helst.
 
Fick låna sambons mobil för att söka i en app som jag själv inte har installerad.
När jag sökte så kom hans sista 4 sökningar upp på denna app.
"kondomer"
Vi använder inte det. Varför söker man då på det? Han har aldrig nämnt att han vill prova med det heller.

Kan väl tillägga att vi inte har det bästa sexlivet, då jag har problem med klimakteriet. Har sen flera år skilda sovrum pga snarkningar från oss båda.
Det där hade jag inte dragit några växlar på alls. Jag googlar jämt en massa konstiga saker.

Till exempel på lunchrasten där vi sitter och diskuterar allt mellan himmel och jord. Hade någon på företaget fått för sig att kolla min sökhistorik på tjänstetelefonen hade de hittat allt från "vad heter avsugning på grekiska" till "vilken syra löser bäst upp människolik" 😂
 
Det där hade jag inte dragit några växlar på alls. Jag googlar jämt en massa konstiga saker.

Till exempel på lunchrasten där vi sitter och diskuterar allt mellan himmel och jord. Hade någon på företaget fått för sig att kolla min sökhistorik på tjänstetelefonen hade de hittat allt från "vad heter avsugning på grekiska" till "vilken syra löser bäst upp människolik" 😂

Ja, jisses. Min sökhistorik inbegriper nog allt om mord och annan brottslighet, har inga som helst planer på att begå mord :D
Men jag förstår TS, hade nog också funderat lite.
 
Fick låna sambons mobil för att söka i en app som jag själv inte har installerad.
När jag sökte så kom hans sista 4 sökningar upp på denna app.
"kondomer"
Vi använder inte det. Varför söker man då på det? Han har aldrig nämnt att han vill prova med det heller.

Kan väl tillägga att vi inte har det bästa sexlivet, då jag har problem med klimakteriet. Har sen flera år skilda sovrum pga snarkningar från oss båda.
Ja, varför söker man på kondom?
Jag kan tänka mig ett dussin anledningar.

man kan vilja veta historik, material, årlig försäljning, användning i olika åldrar. Eller i stort sett vad som helst.

Om man själv tänker använda kondom så googlar man väl inte? Man går in på ett försäljningsställe och köper?
 
Ja, varför söker man på kondom?
Jag kan tänka mig ett dussin anledningar.

man kan vilja veta historik, material, årlig försäljning, användning i olika åldrar. Eller i stort sett vad som helst.

Om man själv tänker använda kondom så googlar man väl inte? Man går in på ett försäljningsställe och köper?

Jag har googlat för att jag ville kolla vilka av märkena jag minns från barndomen (de som hängde frestande vid kassan som mamma alltid fick frågor om) som finns kvar.
 
Hade min partner googlat "kondomer" hade jag inte ens reagerat. Jag litar på min partner när han säger att han vill vara med mig (sedan anser ju jag heller inte att otrohet är det värsta som kan hända en... jag vet fler betydligt värre saker). Hade jag övertolkat hans sökhistorik hade jag trott att han vill skjuta ihjäl och sedan gräva ner mig (vapen och jordbruksmaskiner :angel:) :laugh:

Om sedan TS upplever att samlivet är lite segt finns det ju massor man kan göra åt det: Fixa bättre glid, leksaker osv.
 
Fick låna sambons mobil för att söka i en app som jag själv inte har installerad.
När jag sökte så kom hans sista 4 sökningar upp på denna app.
"kondomer"
Vi använder inte det. Varför söker man då på det? Han har aldrig nämnt att han vill prova med det heller.

Kan väl tillägga att vi inte har det bästa sexlivet, då jag har problem med klimakteriet. Har sen flera år skilda sovrum pga snarkningar från oss båda.
Se det som ett tillfälle att diskutera sexlivet. Du är uppenbart orolig att han inte är tillfreds med situationen som den är nu. Är du det? Helt nöjd? Det finns massor av hjälp om man vill.

Jag hade inte fäst någon vikt alls vid googlingen.
 
Det där hade jag inte dragit några växlar på alls. Jag googlar jämt en massa konstiga saker.

Till exempel på lunchrasten där vi sitter och diskuterar allt mellan himmel och jord. Hade någon på företaget fått för sig att kolla min sökhistorik på tjänstetelefonen hade de hittat allt från "vad heter avsugning på grekiska" till "vilken syra löser bäst upp människolik" 😂

Jag är likadan jag med. Ibland tänker jag att tänk så åker jag fast för tex mord bara för att jag varit på fel plats, även fast jag absolut inte har gjort något, då kommer jag åka dit endå enbart på min sökhistorik i Google.... 🤦🏻‍♀️🙄🙈🤣😂

Senast i förrgår sökte jag på hur man bäst får bort blodfläckar...🙄 (Hunden har löpt och löpbyxan hade hamnat på sniskan när hon sov på sin filt)
 
Kanske skrev lite otydligt, jag googlade inte på Google. Jag var inne på Wish-appen på sambons telefon, har inte den appen på min telefon då jag inte brukar handla där, men skulle kolla på en vara och fick då låna sambons mobil. Och blev fundersam på vad han skulle ha kondomer till, hans sista fyra sökningar kom fram när jag skrev i sökrutan på Wish.
 
Fick låna sambons mobil för att söka i en app som jag själv inte har installerad.
När jag sökte så kom hans sista 4 sökningar upp på denna app.
"kondomer"
Vi använder inte det. Varför söker man då på det? Han har aldrig nämnt att han vill prova med det heller.

Kan väl tillägga att vi inte har det bästa sexlivet, då jag har problem med klimakteriet. Har sen flera år skilda sovrum pga snarkningar från oss båda.

Han kan ju ha läst om de där begagnade kondomerna och skulle kolla om de såldes i den appen.
Fråga!
 
Kanske skrev lite otydligt, jag googlade inte på Google. Jag var inne på Wish-appen på sambons telefon, har inte den appen på min telefon då jag inte brukar handla där, men skulle kolla på en vara och fick då låna sambons mobil. Och blev fundersam på vad han skulle ha kondomer till, hans sista fyra sökningar kom fram när jag skrev i sökrutan på Wish.

Känns det inte rimligt att fråga honom (kanske direkt när du sökte redan?) och därifrån ta diskussionen om att ni behöver förnya ert förhållande?
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 573
Senast: Lhas
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 521
Senast: Gunnar
·
Relationer Jag vet inte hur jag ska formulera mig för att någon ska förstå jag känner mig så fruktansvärt ensam, har haft en relation i 6 år som...
Svar
10
· Visningar
3 191
Senast: Anders
·
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 393
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp