Bukefalos 28 år!

Outlook 2003

Anna

Trådstartare
Innan jag installerade om allting på denna datorn hade jag en himla käck funktion i Outlook där programmet fortfarande kördes när man minimerade det, men det syntes bara i system tray:en istället för att ha en stor grej där fönster normalt hamnar när man minimerar dem. Nu kan jag inte hitta vart funktionen har tagit vägen - är det någon som vet vad jag pratar om, och som vet vart jag hittar funktionen? Tycker att jag har gått igenom alla Options och Preferences som finns, liksom sökt i hjälpen, men jag hittar ingenting :confused:
 
Bra fråga. Det skulle jag också vilja ha svar på.

Jag får inte ens upp någon markering i systemfältet när det kommit nya mail, trots att jag ställt in att den ska visa en nytt-mail-symbol där och att den regelbundet ska kontrollera om det kommit nya mail. Den spelar inte upp något ljud heller. :(
 

Liknande trådar

Relationer Gammal användare med nytt nick på grund av känsligt ämne och jag MÅSTE få ventilera och höra utomståendes perspektiv. Jag insåg tidigt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
17 827
Senast: TinyWiny
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ni som vet vem jag är IRL får gärna hålla det för er själva. Skiter i att ha nåt anonymt nick, jag har ju ändå redan ältat allt detta i...
2
Svar
36
· Visningar
7 905
Senast: _Taggis_
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (Ni som kommer ihåg något av mina tidigare dagboksinlägg i år bör varnas om att jag kommer skriva ett typ precis likadant gnällinlägg...
Svar
4
· Visningar
2 004
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 163
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp