Outlook Express problem!

Mysaan

Trådstartare
Min mail har helt plötsligt fått för sig att den inte kan skicka mail om inte adressaten finns med i min kontaktbok. Vilket betyder att jag inte kan maila frågor angående varor osv på annonser tex. Detta blir bara så här på en användare. De andra användarna fungerar som vanligt. Någon som har en susning om vart problemet ligger?
 
Sv: Outlook Express problem!

är det en användare med å ä eller ö i sitt namn så har jag haft samma problem. Men jag minns banne mig inte vad jag gjorde åt det...
 
Sv: Outlook Express problem!

Vad har du för outlook express-version?

Och vad får du för felmeddelande(n)?
 
Senast ändrad:
Sv: Outlook Express problem!

Jag har Outlook Express 6 och det enda som händer är att det kommer upp en rutan där man normalt kan välja mottagare om den mottagaren tex har fler adresser eller om det är fler mottagare med samma namn så kna man välja vem man menar. När den rutan kommer upp står det bara: adressaten finns ej ibland dina kontakter.

Och sedan går det inte att skicka iväg mailet utan jag måste första lägga in adressaten bland mina kontakter innan jag kan skicka mailet.
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 398
Senast: cili
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 211
Senast: geting
·
Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 506
Senast: Amha
·
IT & mobiler Jag går en kurs i att skriva manus för film och TV. Det program som används heter Final Draft kostar ca 2000 SEK för PC och 150 för...
Svar
4
· Visningar
530
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp