Outlook Express

MissFideli

Trådstartare
Jag bytte ut Me mot XP för några månader sen och fick jättekrångel. Bl.a så funkar inte O.E. längre. Får upp en ruta där det står att datorn förbereder installationen för Office 2000 Pro, och att den vill konfigurera.
Men O.E. har väl inget med Office att göra? Ja kan inte titta på mina mail på min riktiga adress och det börjar bli lite panik nu, eftersom jag väntar kissebebisar och vill se om nån mailat om intresse.
Hur ska jag göra? Datorn vill att jag ska stoppa i CD'n för Office 2000 Pro, vilken jag såklart inte har. Dock funkar Office som det ska.

Hjälp !! :cry: :cry:
 
Testa att tanka hem Eudora i stället OE är bara skit Eudora öpnnar inte mailet när du tittar på det men du kan se det i allafall.
www.download.com sök Eudora
 

Liknande trådar

IT & mobiler har jag fattat rätt att Outlook finns i Office? I den hem- och studentversion som kostar 1300 - finnns outlook med där? Jag försöker...
Svar
8
· Visningar
1 286
Senast: peperoni2
·
IT & mobiler Min dator mår synnerligen obra. Den har mått bra tills igår kväll, då jag satt och surfade och skulle ladda in lite bilder från...
Svar
2
· Visningar
1 164
IT & mobiler Har Hotmail som huvudmail och sitter hellre i Outlook Express än på Hotmails sida. Funkar att ta emot mail och skicka bara text, men så...
Svar
4
· Visningar
1 091
Senast: malumbub
·
IT & mobiler Jag kan börja med att erkänna att jag är datanovis. Fullständigt. Men nu är det så att min dator har havererat till sisådär 90%...
Svar
6
· Visningar
1 230
Senast: Cinora
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp