Outlook-krångel

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Tini
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 834
T

Tini

Ofta när jag skall öppna mitt Outlookexpress låser sig datorn och man måste trycka på "reset"-knappen. Detta händer flera gånger per dag oftast. JAg har kört mitt virusprogram och det hittar inget men vad kan vara fel? finns det någon duktig som kan tipsa mig om vad som är problemet? Det är väldigt irriterande att behöva starta om hela tiden!:mad:

Sv: Outlook-krångel

Ett tips är att gå ut på sin webbmail och kolla så inte det ligger nåt massivt mail som låser programmet.

Liknande trådar

IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt... 2
Svar
22
· Visningar
5 113
Senast: Hejsan.
·
IT & mobiler Ibland fryser sidan och den reagerar inte när jag touchar skärmen. Måste då trycka på hemknappen och sen starta safari igen, med...
Svar
2
· Visningar
587
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Igår blev jag lite konfunderad i en trafiksituation. Körde bil i skymning (nästan helt mörkt) på en 70-väg. En ganska "stor" 70-väg med... 2
Svar
38
· Visningar
3 587
Senast: Luff
·
Ridning Det här blir ett långt inlägg men skulle vara jättetacksam om nån pallade läsa och ville hjälpa mig att fundera på vad som kan göras... 2
Svar
21
· Visningar
4 363

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka