Outlook-krångel

T

Tini

Ofta när jag skall öppna mitt Outlookexpress låser sig datorn och man måste trycka på "reset"-knappen. Detta händer flera gånger per dag oftast. JAg har kört mitt virusprogram och det hittar inget men vad kan vara fel? finns det någon duktig som kan tipsa mig om vad som är problemet? Det är väldigt irriterande att behöva starta om hela tiden!:mad:
 
Sv: Outlook-krångel

vet att dom har haft problem med serven. Min kopplade ner hela tiden.
 
Sv: Outlook-krångel

Ett tips är att gå ut på sin webbmail och kolla så inte det ligger nåt massivt mail som låser programmet.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har en 18 månaders okastrerad hanhund. Fullt frisk och kry, älskar lek och bus (och dofta efter tikar), en fullt normal unghund helt...
Svar
14
· Visningar
1 132
Senast: iNTOHiMO
·
Hemmet Jag trivs utmärkt i min fina lägenhet, men har lite problem med de tekniska prylarna här helt ärligt. Försökte få synmottagningen att...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 386
Senast: Amha
·
Hundhälsa En lång historia. Malinois hane på nu snart 2år som förra året i oktober fick svårt att gå på hårda underlag. Testade vila en vecka...
Svar
10
· Visningar
1 345
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 291

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp