Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Outlook-krångel

T

Tini

Ofta när jag skall öppna mitt Outlookexpress låser sig datorn och man måste trycka på "reset"-knappen. Detta händer flera gånger per dag oftast. JAg har kört mitt virusprogram och det hittar inget men vad kan vara fel? finns det någon duktig som kan tipsa mig om vad som är problemet? Det är väldigt irriterande att behöva starta om hela tiden!:mad:

Sv: Outlook-krångel

Ett tips är att gå ut på sin webbmail och kolla så inte det ligger nåt massivt mail som låser programmet.

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 5528 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en Bc hane på 2.5år som precis var inne för kontroll av sina tänder. Han har tandsten på typ alla sidotänder, vi snackar...
Svar
2
· Visningar
529
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 975
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 142
IT&mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 492

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #6
  • Valp 2021

Hästrelaterat

Omröstningar