Bukefalos 28 år!

Outlook och swipnet

MissFideli

Trådstartare
Jag har Tele2 och en swipnet-adress (tror jag :o)
I vilket fall så ligger det 8 mail som jag ska ta emot. Får 1, sen påstår Outlook så här:

Servern har oväntat kopplat från anslutningen. Möjliga orsaker kan vara ett serverfel, ett nätverksfel eller en lång tids inaktivitet. Konto: 'janus.swip.net', Server: 'janus.swip.net', Protokoll: POP3, Serversvar: '+OK 1121 octets', Port: 110, Secure (SSL): Nej, Felnummer: 0x800CCC0F

Det där enda mailet jag får är ett spam-mail, och dom andra får jag inte hem pga det där andra som ligger ivägen. Hur kan jag göra för att få hem dom? Finns inga driftstörningar inlagda på Tele2's hemsida.
 
Nej det gör det inte men igår ringde min man mig hemifrån och var skitsur på Tele2 - vi har haft seg uppkoppling i flera veckor nu men igår tog de priset. Inget funkade på nästan två timmar...morr! :mad: Vi letar andra alternativ nu kan jag meddela.
 

Liknande trådar

J
IT & mobiler Har sökt efter det här felet med hittar inget svar :confused: Det uppstår när jag går in på Outlook Express Då kommer ett fönster...
Svar
0
· Visningar
1 437
Senast: just_ellan
·
IT & mobiler Har Hotmail som huvudmail och sitter hellre i Outlook Express än på Hotmails sida. Funkar att ta emot mail och skicka bara text, men så...
Svar
4
· Visningar
1 098
Senast: malumbub
·
S
IT & mobiler Nu tror jag att det spökar på riktigt i min dator. Jag kan inte skicka mail när jag sitter med min bredbands leverantör. Då får jag...
Svar
9
· Visningar
4 578
Senast: Skydark
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp