Here we go again känns det som. Är kräkfärdig på regn och blåst, men jag antar det är Moder Jord som vill återställa grundvattennivåerna.
 
Sverige är verkligen avlångt. Ni har "klagat" över storm, regn och blåst i flera veckor. I Skellefteå har vi haft mycket sol och ganska härligt vårväder! Visst har det kommit både regn och snö, men inte några stora mängder. Slut på ot. :angel:
 
Det här sammanfattar väderläget just nu :meh:
Skärmbild (521).png
 
Nu blåser det igen. Väldigt mycket också. Och regnar såklart snett också. Ska åka till min mor strax och fika. Vi tar troligen stora vägen dit för att minska risken för fallande träd.
 
Jag ställde in min träning. Nu kom det dessutom en klass 1-varning för mitt område om "mycket hårda vindbyar", då kändes det inte befogat att köra släp mitt på blåsiga uppsalaslätten. Surt!
Jag har ställt in pga snö men aldrig för blåst. Har nämligen aldrig varit med om att det blåst såhär mycket förr. Det har blåst mer den här vintern än det gjort på många år sammantaget.

Märkligt väder. Är glad att jag inte bor på en slätt nu.
 
Här blixtrar det. Ett nedslag var på andra sidan halvön bara. Det blåser bra och regnar till och från. Hästarna får komma in tidigare idag.

Håller med tidigare uttalande - märkligt väder!

A8FD1F3C-61B1-4D31-B69A-CF13B66F714A.png
 
Rejält kraftiga vindbyar. Kyler ut huset rejält även om vi har tjocka stenväggar här.

Är väl en ypperlig dag att jobba på det case som ska lämnas in framöver
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har använt denna hårgele från Moroccanoil i flera år, men nu har de slutat tillverka den😫😫😫 Behöver tips på ersättningsprodukt! Jag...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: MiniLi
·
  • Artikel
Hästnyheter Det väntas oväder i stora delar av Sverige. På vissa håll är det redan översvämning, medan det på andra bara är en hörsägen ännu. Skulle...
Svar
0
· Visningar
359
Senast: Gunnar
·
Samhälle Hur har ni det i ovädret? Snöar det mycket där ni bor?
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 263
Senast: Scata
·
Samhälle Då fortsätter vi här. Igår röstade Riksdagen JA till preventiva vistelseförbud. Lagen börjar gälla väldigt snart, 1 feb 😀. Det blev som...
19 20 21
Svar
417
· Visningar
12 438

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp