Oväntad reaktion, dramatiskt!

Tänkte om du sprayat vatten eller något. Bara för att se om det var medel eller spray. Förstår du drar dig för att testa dock.
Hon sprayas/duschas med vatten så fort vi byter vatten i badkaret. Båda är högts oberörda över såna saker. Använder man och glansspray också för att skona man och svans och det berör dom inte.
 
Har precis pratat med veterinären och de prover som skickades till Uppsala visade inga konstigheter. Hästen är frisk. Lilly får förbli en gåta, inga fler anfall heller...jag är ju glad över det och fortsätter hålla mig från kemiska medel. Trevlig helg på er!
 

Liknande trådar

Hästvård Hej! Min medryttarhäst har varit sjuk i 5 dagar nu, och vi vet ej vad det kan vara. dag 1 skakade, var hängig och hade 1 grads feber...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
7 170
Senast: cf234k
·
Hästvård Förlåt på förhand för långt inlägg! Kort om min häst: D-ponny, 23 år, tunn och muskelfattig men frisk för övrigt innan detta. För ca 2...
Svar
17
· Visningar
1 719
Senast: MiniLi
·
Hästmänniskan Hej! Jag har köpt en supersnäll 7 åring för 2 veckor sedan (24/8). 7 år, valack och importerad från Holland som 5 åring. Tidigare...
2
Svar
33
· Visningar
10 512
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 179

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp