Övningar !

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare alex_415
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 481
A

alex_415

Någon som har några bra övningar att dela med er med ? Helst markarbetes övningar med bommar :D

Sv: Övningar !

förutom hippsons suveräna övningar så är klockan väldigt bra! tänk dig att volten är en klocka och man sätter 1 hinder vid klockslah 12,3,6 och 9. om man inte gjort övningen innan så räcker det med att ha hinder vis klockan 12.4 och 8.

Den övningen är jätte bra.

Ni kanske har några fler tips på vad som är bra övningar för en unghäst. (4 år) ?

Boken hoppning enligt strömsholmsmetoden är en jättebra inspirationskälla när fantasin tryter.
Och har massor av bra tips när man inte är så erfaren.

Liknande trådar

Ridning Jag är ridlärare på en verksamhet och vill ha tips på olika övningar som är bra att göra i grupp. Både dressyr, bommar och hoppning...
Svar
10
· Visningar
1 292
Hoppning Hej! Jag håller just nu att hoppa in ett fullblod som kom från galoppbanan för cirka ett år sen. Det går framåt och han hoppar på men... 2
Svar
34
· Visningar
3 270
Senast: Edla
·
Ridning Hej! Jag har en 6 årig dotter som fått låna ett sött o snällt Welsh ponny sto som vi ev ska köpa. Pigg men lydig är ponnyn. Hon har...
Svar
8
· Visningar
1 188
Senast: Edla
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Genom att placera ut bommar enligt skisserna nedan får du flera lösgörande övningar i en. Det gör att du kan låta bommarna ligga kvar i...
Svar
0
· Visningar
184
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka