Bukefalos 28 år!

Baugalin

Trådstartare
Nu vänder jag mej mot buke rådet :D då jag vet att här kan man hitta saker som inte Är lika enkla att hitta via google.

Har helt glömt bort vilka mini p-piller jag tog sist, minns bara att dom var oranga och att folien bakom plastet där pillerna är var grönt.

Någon som har nån idée vilka piller det kan vara (jag komemr känna igen dom när jag ser dom xD)
 
Sv: P-piller

Efter EN googling på det första p-pillret som kom upp i min hjärna fick jag upp massa bilder som stämde in. Pröva att bildgoogla neovletta
 
Sv: P-piller

Nope, Neovletta är inget mini p-piller.. har en beige/guldig framsida och en grön baksida (neovletta 28 iaf)

Men vad menar du med "kombinations p-piller"?
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Lång historia det här, ska försöka korta ned. Började med min mammas demens 2015-2016 (några kanske minns min tråd kring det) där jag...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
21 304
Senast: Stereo
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 735
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Orkar inte vara anonym.... I våras fick jag tillfälle att vara med i en smärtstudie gjord av Örebros universitet för att få hjälp med...
11 12 13
Svar
244
· Visningar
28 374
Senast: EmmaW
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Då ska jag försöka sammanfatta vår resa til Norsk Varmblod's Eliteskue lite "kort". (Eller långt... :angel: ) Vi åkte hemifrån i...
Svar
0
· Visningar
936
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Medryttare under sommaren
  • Älgflugor
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp