Bukefalos 28 år!

TeamLundVer

Trådstartare
Har haft p-spruta de senaste 3 åren. Har vid alla tillfällen utom 2 fått den i skinkan. 1 gång tidigare samt i måndags fick jag en barnmorska som sätter den i ländryggen. Det gjorde apont att få, hela måndagen var förstörd och jag har fortfarande ont vid sticket, såpass att om jag råkar komma åt så känns det som när jag fick den.

Någon som varit med om detta och har tips att komma med på hur jag ska bli av med smärtan? Snart inne på dag 5 ju :cautious:
 
Har haft p-spruta de senaste 3 åren. Har vid alla tillfällen utom 2 fått den i skinkan. 1 gång tidigare samt i måndags fick jag en barnmorska som sätter den i ländryggen. Det gjorde apont att få, hela måndagen var förstörd och jag har fortfarande ont vid sticket, såpass att om jag råkar komma åt så känns det som när jag fick den.

Någon som varit med om detta och har tips att komma med på hur jag ska bli av med smärtan? Snart inne på dag 5 ju :cautious:
Inte kul.. Min bm satte också i ländryggen/sidfläsket på mig när jag tog p-spruta för några år sedan (skippar den nu pga att min migrän blev värre av den)
Gjorde ont upp till 1v. efteråt, använde alltid voltarensalva på området och tyckte det hjälpte.
 
Inte kul.. Min bm satte också i ländryggen/sidfläsket på mig när jag tog p-spruta för några år sedan (skippar den nu pga att min migrän blev värre av den)
Gjorde ont upp till 1v. efteråt, använde alltid voltarensalva på området och tyckte det hjälpte.
Jag ska genast testa det 🙌
 

Liknande trådar

Katthälsa Min Devon Rex drabbades av öroninflammation i slutet av oktober. Märkte det genom att han fick ont (drog sig undan) och att pupillerna...
Svar
19
· Visningar
1 015
Senast: Keb71
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 237
Senast: __sofia__
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 280
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 273
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp