Bukefalos 28 år!

På egen hand igen

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har varit hos lillsyrran i Lund nästan en vecka nu och det har minst sagt varit intensivt och roligt. Så här mycket har vi faktiskt aldrig umgåtts med varann, men det har varit jätteskoj. Här om dagen var det inte långt ifrån att syrran hade vridit sig på golvet i skrattkramper. :D Nu lyckades hon hålla sig kvar på stolen.

Vi har trampat runt i många butiker i jakten på inredning till hennes balkong, besökt Lunds botaniska trädgård, besökt slottsträdgården i Alnarp och idag besökte vi Flora Linnea i Helsingborg samt parken bredvid. Efteråt skiljde sig våra vägar och hon åkte hem medans jag fortsatte norrut på egen hand.

I helgen ska jag på en workshop i närheten av Alingsås, så i morgon blir det en dag på egen hand innan jag åker till platsen för workshopen på kvällen. Jag kanske åker till Göteborg.

Efter helgen vet jag inte riktigt hur jag gör. Jag förväntar mig att få månadens värk efter helgen och känner inte riktigt för att tälta då. Först var tanken att jag skulle tillbaka till Lund, men det är ju 30 mil att köra tillbaka, så jag är inte säker längre. Kanske är det så att jag börjat få lite hemlängtan.

Något hus har jag ju heller inte hittat och jag tvivlar ju på att jag kommer att hitta något innan det är dags att återgå till jobbet. Sen är det ju ändå tveksamt hur jag ska kunna hitta ett hus, vara med på besiktning m.m. när jag jobbar. Jag vet inte hur jag ska få ihop det faktiskt. Jag blir väl sittande i den där baracken ett år till...
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 698
Senast: Imna
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 001
Senast: AraSlei
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag ställde mig på vågen häromdagen. ... (Tänk att en sådan liten handling kan få såna följder...) Det visade sig att jag hade gått upp...
2
Svar
29
· Visningar
5 078
Senast: Bulldoozer
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Så här års brukar det dyka upp funderingar på vad man ska göra under sommaren. Det här året är inget undantag. En tanke jag har för i...
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Magiana
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Försäkring
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp